Doctors Kamera Arkasından Son Anılar

RO29163471_w1000_h0

Park Shin Hye:

“Evet önceden çekimlerin son gününün geleceğini hiç düsünmedim. Hala okul üniforması giydiğim, hatıra sahnesini çektigimiz zamanı hatırlıyorum. Çekimin ilk günü pek çok şiddete maruz kaldım. Öğretmenden tokat yedim, ayrıca babamdan da tokat yedim. Çok sıkıntı çekmeme rağmen herkesin sevgisini kazandığım için ve çekimler boyunca “Hye Jung” olarak yaşayabildiğim için mutluyum. Tıpkı Hye Jung’un öğretmen Ji Hong ile tanıştıktan sonra büyüdüğü gibi ben de şahsen bu süreç boyunca büyüdüm çünkü sette bir çok personel, üst düzey oyuncular ve meslektaşla tanıştım. Bu sefer çekimler benim için özeldi çünkü önceki projelerde çalıştığım kadro ile karşılaştım ve bu yüzden işimi daha iyi yapmak ve daha hırslı olmak istedim. Mantıksız bölümler yoktu bu yüzden daha mutlu oldum ve güzel bir sonuç yaratabildim. Sanırım arkamda güzel hatıralar da bıraktım. Çekimler boyunca sıcak havada sıkıntı çeken kadronun yanı sıra Doctors’ı sevdikleri için herkese son derece minnettarım. Gerçekten hepinize minnettarım. Şu ana kadar “Hye Jung” ve “Shi Hye” oldum. Teşekkürler! Hoşçakalın~”


Kim Rae Won :

“Herkese merhaba. Ben Doctors’dan Hong Ji Hong. Bugün son çekimi tamamladık. İçimde biraz acı hissettim. Böyle tatlı bir karakteri oynamaya başladığımdan beri uzun zaman oldu. Bence şimdi tamam gözüküyor. Ameliyat sahnelerini çekmek için bütün gece ayakta kalmak zorunda kaldım. Bu yüzden bitkin ve tükenmiş hissettim. Sadece ben değil herkes aynı durumdaydı. Yine de herkese sevgisi için teşekkürler. Bu projeyi iyi duygularla bitirebildim. Kısa süre içinde herkese canlı ve mutlu kişiliğimle selam verecegim. Herkese teşekkürler!”

Kaynak: @PSHdaily

Çeviri: Betülsoyluu@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

