Kim Rae-won ve Park Shin-hye Doctors Yazarının En İyi Seçimi Olmuş

RO21121925_w1000_h0

Aktör Kim Rae-won ve aktris Park Shin-hye senaryo yazarı Ha Myung-hee’nin şu ana dek en iyi baş rol seçimlerine imza attığı iki insan olmuş., who was behind the show which ended Tuesday.

Salı günü sona eren dizi için yazar, neden Kim ve Park’ı baş rol olarak seçtiklerini açıkladı. Ekranların gözde çifit haline gelen JiHye, doğal oyunculukları ve romantik uyumları ile pek çok övgü alıyor. Yazar Park Shin Hye hakkında şunları söyledi:

“Yoo karakteri için, aktris uzman bir kadın olarak aynı zamanda ergen bir genci oynamak zorundaydı. Bu nedenle 20’li yaşlarda ki aktrisleri araştırdım. Daha sonra hemen aktris Park’ı aradım. Bu rol için en doğru insan olacağını düşünüyordum. Park da gerçekten bu rolü istedi ve böylece seçilen ilk aktris oldu. Hakikaten ona rolüne gösterdiği özen ve çabasından dolayı çok minnettarım.” dedi.

Kim Rae Won için ise:

“Geçmiş dizilerinde Kim’in neşeli oyunculuğunu çok beğenmiştim, “Attic Cat” gibi. Ve bu yüzden onun dizide oynamasını diledim. O çoğu yapımında ağır rollerde yer alsa da, repliklerine hayat vererek duygusuyla beni etkiledi.” dedi.

Yazar ayrıca Hong ve Yoo arasında ki aşk hakkında da konuştu.

“Hayattta bir kez karşımıza çıkabilecek cinsten olan bu iki karakterin aşkını kıskandım. Sanırım izleyicilerde onların 13 yıllık ilişkilerinin aşamalarını izlerken aynı şeyi düşündüler. Yoo lisedeyken ilk olarak Hong’u tanıdı. Ama bir doktor olarak büyüdü ve Hong ile tekrar karşılaştı. Galiba Yoo’nun geçmiş anıları çifti izleyicinin gözünde daha ilgi çekici hale getirdi.” dedi.

Kaynak: @kpopherald

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

