Park Shin Hye ve Kim Rae Won Doctors’ın Son Bölümünde

Park-Shin-Hye-Kim-Rae-Won

Park Shin Hye yakın zamanda Doctors’un son bölümünü kutlamak için Instagram’da bir gönderi paylaştı.

Kendisiyle birlikte başrol oyuncusu Kim Rae Won’un da olduğu fotoğrafın altına “Dizi de Hye Jung kendini geliştirirken ben de kendi asıl karakterime çok şey kattım. Geçen bu dört ay benim için çok değerli ve mutluluk vericiydi bu yüzden minnettarım. Benim için ne kadar zor ve acı verici olduğunu göstermek için bu yola başvurdum. Doctors’un final bölümü bu akşam 22.00’da. Sonuna kadar bizimle olacaksınız değil mi? #iştebubenimadamım ” yazdı.

Park Shin Hye ve Kim Rae Won 23 Ağustos günü akşam 22.00’da yayınlanan SBS’in Doctors dizisinde aralarındaki tatlı uyum ile ilgiyi üstlerine çekmeyi başardılar.

Kaynak: @soompi

Çeviri: MerveIşık@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

