Kim Min Suk Doctors’da ki Oyunculuğuna Dair Söylenen Güzel Sözleri Yanıtlıyor

Kim-Min-Suk

Aktör Kim Min Suk, şu sıralar Doctors dizisinde beyin cerrahı asistanı rolünde. Ve dizide oluşturduğu karakteriyle izleyicilerden geçer not almayı başardı. Özellikle 16. bölümde canlandırdığı sahneler olumlu tepkiler aldı.

“Aslında olumlu eleştiri almayı henüz algılayamadım çünkü halen çekimleri sürdürüyoruz ve bunun hakkında düşünme fırsatım olmadı. İlk ve en başta gelen, yazarımızın çok iyi yazdığı senaryoda ki replikleri takip ederek duygularıma kendimi kaptırmamdı. Daha sonra insanların hakkımda hoş şeyler söylemeleri beni çok onure etti. Cesaretimi toplamak için sorumluluk duyuyorum ve daha iyi oyunculuk sergilemek için çok çalışacağım” dedi.

giphy

Kim Min Suk ayrıca dizinin yoğun çalışma temposundan bahsetti, “Evdense sette daha çok zaman harcıyorum. Dizi bitene kadar yorgun olmaya devam edeceğim ama benim programım Kim Rae Won ve Park Shin Hye üstlerimin yanında solda sıfır kalıyor. Bütün ekip çok çalıştığı için çekimlerde didiniyorum.”

Kaynak: @soompi

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

