Hong Ji Hong Sonunda “Seni Seviyorum” dedi

Hong Ji Hong (Kim Rae Won) Yoo Hye Jung’a (Park Shin Hye) ilk kez onu sevdiğini söyledi.

Hong karısını kaybeden adamı duyduktan sonra, adam karısına onu sevdiğini söylemediği için pişman olmuş. Hong aniden Yoo’yu görme ihtiyacı hissetti.

Hong hastane konferans salonunda onunla buluşmayı istedi.

restmb_jhidxmake

Yoo’nun ne olduğuna dair hiçbir fikri yoktu ve dedi ki, “Bir sorun mu var?”

Hong da, “Bunu sana hiç söylemedim değil mi” ve kısa bir duraklamadan sonra sonunda o kelimeler ağzından çıktı, “Seni seviyorum.”

“Her ne olursa olsun, pişman olmak istemiyorum.” diye ekledi ve Yoo’yu görmek isteme nedeninin açıklamış oldu.
restmb_jhidxmake (1)

Yoo şaşkına uğradı ve sonra kollarını ona açarak dedi ki, “Buraya gel” ve Hong’a sarıldı.

Hong dedi ki, “Neden sen de söylemiyorsun?”

“Bu çok değerli, henüz söylemek istemiyorum.” dedi Yoo utanarak ve çabucak çıkıp gitti.

Kaynak: @kpopherald

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

