Doctors Dizisinde ki Kıyafetler Çok mu Gösterişli?

20160810000069_0 20160810000070_0

Konu: “O gerçekten bir doktor mu” Park Shin Hye’nin dizideki tırnakları rolüne zıt mı?

1. [+151, -9] Daha önce Lee Sung Kyung’un giydiği kıyafetinde doktor rolüne uymadığını düşünmüştüm. O bir doktor ama gerdanlık ve dar şallar giyiniyor. Hayatımda hiç böyle giyinen doktor görmedim. Güzel göründüğü kesin ama oynadığın role odaklanmak daha önemli galiba. Bu aktörler güzel görünmenin oynadığı rolden daha önemli olduğunu hala genç oldukları için mi düşünemiyorlar? Pek ilgili olmamalılar…

2. [+125, -16] Tırnak bakımı dizide hiç de dikkat dağıtıcı görünmüyor çünkü dizinin girişi başlı başına dikkat dağıtıcı…

3. [+104, -8] Dizi eğlenceli ama dürüst olalım, sadece Park Shin Hye ve Kim Rae Won arasında ki aşk ilişkisinden dolayı popüler.  Senaryo o kadar da güçlü değil. Bunu kabul edelim, tamam mı? İki baş rolde güçlü oyunculuklar sergiliyor.

4. [+28, -4] Park Shin Hye odaklanmış bir aktör olmaya alışkın. Yeni bir ilişkisi olup olmadığını merak ediyorum? Aniden o kilo vermeye ve güzel görünmeye çok odaklandı. Daha önce doğal havasına alışkındık ama şimdi o sadece güzel görünmek ve sevimli rol yapmakla ilgileniyor. Doktor rolü yerine doktor olan güzel birisini canlandırıyor.

5. [+22, -0] Doctors’un kamera önü ve arkası görüntülerini biraz tuhaf buluyorum ㅋㅋㅋ İyi bir dizi ama renkli saç stilleri olan tüm doktorlara bir bakın ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. [+8, -0] Dizi kesinlikle diğer dizilerinden kostüm olarak eksik. Gerçek dışı seçimler yapılıyor.

Konu: Doctors replikleri, “Park Shin Hye’nin tırnaklarını evvelden fark etmiştik… Gelecekte daha dikkatli oalcağız.”

1. [+950, -21] İnsanların izleyiciler aşırı hassas diye düşündüklerini biliyorum ama doktorlar ve hemşireler geçrke hayatta böyle tırnak bakımı yapmazlar.

2. [+854, -28] Doctors’da ki çoğu kadının kıyafetleri biraz abartı, makyajları ve ayakkabıları da keza öyle. Özellikle gerçek hayatta ki doktorlarla karşılaştırırsak. Han Hyo Joo’nun W’de ki kıyafetinin gerçek hayatta ki doktorlaradaha yakın olduğunu düşünüyorum.

3. [+519, -124] Tırnak bakımı dizide dikkat çekmiyor… Dizinin kendisi zaten çok sıkıcı… İleri ki bölümlerle ilgilenmiyorum.

4. [+66, -3] Gerçekçi olalım, Kore’de ki tıp dizileri tıp odaklı değil tabii beyaz önlük giyen insanların arasında ki sevgi dışında ㅋㅋㅋ Doktorlar zaten yüksek topuk ve moda kıyafetler işlerinde her gün giyiyor, küçük bir tırnak bakımı ne zarar verecek~

5. [+56, -1] Sanırım hastane de yüksek topuk giymeleri tuhaf ㅋㅋㅋ

6. [+52, -3] Aktörlerin ne kadar rolüne girdiğini gösteriyor bu. Gerçekten Shin Hye rolüne odaklansaydı, rolü hakkında her gün daha çok detay üzerinde kafa yorardı ve bunu uygulardı. Park Shin Hye’yi aktör olarak gerçekten seviyorum ama onun daha çok çalışıp, gerçek bir doktor nasıl olunur öğrenmesi gerek.

7. [+51, -1] Lee Sung Kyung’un topuklarını ve gerdanlığını Park Shin Hye’nin tırnağından daha itici buldum. O hiç de bir doktor olarak görünmüyor.

8. [+49, -3] Gerçek hayatta yüksek topuk giyen doktor hiç görmedim! Ve onların her zaman önlüklerini önü açık giymeleri rahatsız edici! Park Shin Hye’nin kıyafetleri rolüne hiç uymuyor!

9. [+43, -3] Her seferinde dizide ki doktorların hastaların önünde özel diyaloglara girdiklerini ve abartılı giyindiklerini fark ettim ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Hiçbir şey gerçekçi değil ve tamamen odaktan uzaklaşıyor.

10. [+38, -3] Evet, bu yüzden ilk bölümden sonra izlemeyi bıraktım. Olan bitene hiç odaklanamadılar.

Kaynak: @netizenbuzz.blogspot

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

