Doctors 16. Bölüm Netizen Yorumları

201608092303241111_1_99_20160809231605

Mydaily – Naver: ‘Doctors’, Park Shin Hye kritik durumun üstesinden geliyor… Kim Min Seok meninjiyoma (bir çeşit merkezi sinir sistemi tümörü) olduğunu açıkladı

1. [+5,823 -90] Kang Soo tedaviyi hemen araştırmalı. Ve doktor Hye Jung, yakında yöneticinin kıçına tekmeyi bas ㅠㅠㅠ

2. [+4,616, -118] Kang Soo acı içinde olduğu için üzgünüm ama o ameliyat olmak için isteksiz gibi neden acaba? ㅜㅜO her zaman neşeli, olumlu ve iyi kalpli… Tedaviyi araştır ve sağlıklı olㅜㅜ Bütün konuk oyuncuları seviyorum: Namgoong Min, Lee Sang Yeob, Jo Dal Hwan ve Han Hye Jin, onların hepsi şaşırtıcıㅜㅜ Doctors beni yerimde alıkoyuyor!! Gelecek haftayı iple çekiyorum ㅜㅜ

3. [+3,194, -75] Kang Soo’nun oyunculuğu müthiş ㅜㅜ Doktor Hong, lütfen onu iyileştir ㅠㅠㅠㅠ

4. [+2,913, -47] Kang Soo-ya, Hye Jung’dan yardım al ㅠㅠㅠㅠ Kardeşi bir şeyler hayal etti ya sonu kötü biterse?

6. [+498, -10] Kang Soo-ya, hemen tedavi ol. Hastane yöneticisi sinirlerimi oynatıyor… Seo Woo Hye Jung’a daha da ısınmış görünüyor.

7. [+471, -9] Zavallı Kang Soo ㅠㅠ Hastane yöneticisinin sorunu ne? Onun gerçek bir doktor olduğundan şiphe ediyorum.. En azından kızının iyi yetenekleri var.. Seo Woo’nun ifadeleri ve babasıyla konuşma şekli, Hye Jung’un tarafındaymış gibi görünüyor.

CpV8jIdUMAEU0K3

Sports Chosun – Nate: ‘Doctors’ %20’yi tekrar geçiyor… ‘En iyi 1 dakika’ Kim Min Seok’un ağlama sahnesi ‘26.17%’

1. [+265, -13] Tıp dizilerini seviyorum ama buradaki karakterlerin giyim tarzını gerçek dışı buluyorum ㅋㅋㅋㅋ Bir de ‘New Heart’ ya da ‘Bong Dal Hee’ gibi tıp dizilerine bakın. Doctors biraz abartıyor ㅋㅋㅋ

2. [+233 -15] Kim Min Seok yakışıklı, oyunculukta iyi ve rahat bir tipㅋ ‘Descendants of the Sun’dan sonra pek çok reklam çekti ㅋ Onun büyük annesi mutlu olmalı ㅋ

3. [+194, -14] Dizi eğlencesini kaybediyor, sadakatim için izliyorum… Kang Soo’nun ölmeyeceğini umuyorum

Kaynak: @kkuljaem.blogspot

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

