Doctors’dan Alıntılar ve Anlatımlar

Kim Rae Won (Hong Ji Hong), Yoon Kyun Sang (Jung Yoong Do), Park Shin Hye (Yoo Hye Jung) ve Lee Sung Kyung (Jin Seo Woo)’ un oynadığı tıbbi dizi doktorlar her Pazartesi ve Salı günü SBS ekranlarında yayınlanmaya devam ediyor.

CpedHPfUIAAja-P

Bu dizi bir erkek ve bir kadının geçmişlerinden gelen izleri taşıyan ve bir ömür boyu süren aşk yolculuklarını konu alıyor. Hong Ji Hong Seul Ulusal Üniversitesi Tıp Fakültesi’nden mezun olmuş, Yoo Hye Jung ve Soo Woo ‘nun sınıf öğretmeni olduğu sıralarda kendisini evlat edinen babasının peşinden gidip KuKil Tıp merkezinde stajyerlik yapmıştır. Yoo Hye Jung ise acı bir çocukluk geçirmiş, babasının ve üvey annesinin onu terk etmelerinden sonra büyük annesi ile birlikte yaşamaya başlamış. O iyi bir doktor olma hayalini gerçekleştirebilmek için iyi bir öğrenci olur ve ve şu anda Jin Seo Woo ve Jung Yoon Do ile aynı hastanede kahraman bir doktor olarak hayatını sürdürür.
Ben ise burada sizler için “Doctors”ın güzel repliklerinden yaptığım alıntıları paylaşacağım.

07

“Eğer kaderinizde biriyle karşılaşmak varsa, elbet bir gün karşılaşırsınız. Benimde karşılaşmam gereken bir var… Burada.” [Yoo Hye Jung]

“Burada ölüm şaşırılacak bir şey değil. Ölüm nerede olursa olsun şaşırılacak bir şey değildir. Benim karşılaşmam gereken kişi ölüme şaşırmamalı.” [Yoo Hye Jung]

“Gizlediğin şeyleri başkaları daha sonra öğrenince daha da felaket oluyor. Kendime güvenim tam, kimse beni ezikleyemez. “ [Yoo Hye Jung]

RO41436376_w1000_h0

“Yakalanacağın kabak gibi ortadayken yalan söyleme bari.” [Hong Ji Hong]

“İyi ders çalışmak da yetenektir. Dersle aranıza duvar örüp kendinize işkence çektirmeyin. Değerli bir hale getirmeyeceksiniz vaktiniz kitaplarla harcamayın.” [Hong Ji Hong]

“Söyleyeceğim bir laf ile paylaştığım bilgi servetimin anlayacak kapasitede olmayan birisi için boşa harcamak istemediğimden.” [Hong Ji Hong]

“Deliyim tabi yoksa nasıl seveceğim?” [Hong Ji Hong]

RO36162355_w1000_h0

“İyi anılar ve iyi karşılaşmalar birlikte geldiğinde daha iyi bir insan olmak istiyorsun.” [Yoo Hye Jung]

“Patavatsızca yaşamak istediğim zamanlarda bile kalbimin derinliklerinden gelen bir ses, ne zamana kadar böyle yaşayacaksın? diye soruyor” [Yoo Hye Jung]

“Sevgi beyinden gelen bir şey kalpten değil” [Hong Ji Hong]

“Birilerinin sevdiği gibi biri olmaya çalışma. Kendini sevebileceğin biri ol.” [Hong Ji Hong]

RO18069648_w1000_h0

“Neden ben seninmişim. Ben kendime aidim. Kimse bana sahip olamaz.“ [Yoo Hye Jung]

“Mutluysan gülmelisin. Neden ağlayasın?“ [Hye Jung’un babaannesi]

“Çok çalışmak başarıyı garantilemez. Şanslıydın.“ [Hong Ji Hong]

“Farklı bir hayat yaşayacağıma söz vermiştim. Basit bir başarıdan sonra kolay olacak sanmıştım. Durumumun hala aynı olduğunu görmeyi beceremedim.” [Yoo Hye Jung]

RO33150455_w1000_h0

“İnsan olarak doğduysan özel bir şekilde yaşaman gerek.” [Hye Jung’un babaannesi]

“Aşkta delilik olmaması anormaldir. Kendimi aşk denen delilikten korumaya çalıştım. O yüzden bedel ödedim.” [Hong Ji Hong]

“Başardıktan sonra fark ettim de. Başarı başarınızı paylaştığınız biri olduğunda anlamlı.” [Yoo Hye Jung]

RO13073199_w1000_h0

Hong Ji Hong: Hala evlenmedin mi?

Yoo Hye Jung: Hayır.

Hong Ji Hong: Erkek arkadaşın var mı?

Yoo Hye Jung: Hayır.

Hong Ji Hong: İyi o zaman.

RO25138870_w920_h700

“Çözümlenmemiş geçmiş seni mutlaka tekrar bulur, ister aşk olsun, ister nefret.“ [Yoo Hye Jung]

“Gençken vücudumuza ihtiyacımız olduğunda alışkanlıklarımızı kazanırız. Çocukluğunuz geçtiğinde hiçbir şey onun yerini dolduramaz.” [Hong Ji Hong]

“Onu sevdim ve incindiğim kadar da büyüdüm.” [Yoon Do]

“Çalışarak toplumda ki merdivenleri çıktım.” [Yoo Hye Jung]

CpKIrFbUEAAKOBD

“Korumacı bir çevrede yaşayan insanlar kendileri ile topluma güvenirler, ve bu hayatın temelidir. Hayatın karmaşık hale geldiğinde bu seni koruyabilir.” [Hong Ji Hong]

“Geçmişi ne değiştirebilirsin ne de telafi edebilirsin. Kabullenmelisin sadece.” [Yoo Hye Jung]

“Olaylar değiştirilemez ama kalbin değiştirilebilir.“ [Hong Ji Hong]

OoavHm9CtOU

Hong Ji Hong: Ben yapacağım

Yoo Hye Jung: Benim kavgam. Başkaları karıştığında geri durmam. Endişelenme sadece kazanacağımı bildiğim kavgalara girerim.

Hong Ji Hong: Arkanda olduğumu unutma. Ayrıca her zaman yardım etmek için yanında olacağımı da unutma.

080802-2-e1470619312366

“Kimseyle görüşmeden ya da bunun nasıl hissettirdiğini bilmeden doktor olduğun için mutlu olmam mı gerekiyor? Kadın ve erkek olarak konuştuğumuzun farkında değil misin?” [Hong Ji Hong]

“Ciddi konulardan konuşmaya başladıktan sonra her seferinde komik bir durumla bitmesi çok garip.” [Hong Ji Hong]

“Daha sonra tekrar soracağım. O zaman ne olursa olsun evet demelisin.” [Hong Ji Hong]

“İnsanların dediğine göre bağışlamak bağışladığınız kişi için değil kendiniz içinmiş. Tavsiye vermek kadar kolay değil olay. Bağışlamak da sandığınız kadar kolay değildir.” [Yoo HyeJung]

RO95767710_w1000_h0

“Değerin miktarını değerli olanı kaybetmeden önce anlayamazsınız.” [Hong Ji Hong]

“Acı gözükmez hissedilir.” [Yoo Hye Jung]

“Kazaların iyileştirilemeyeceğini ya da düzeltilemeyeceğini ama kalbin bunu başarabildiğini söylemiştin.” [Yoo Hye Jung]

“Sana özel bir şey vermek istiyorum. Bir erkekten bir kadına.” [Hong Ji Hong]

“Hayat yaşamaya değer. Ufak şeylerin tadını çıkarmak için şansım var.” [Hong Ji Hong]

“Bana göre kadın erkek ilişkileri. İkisinden biri ölene kadar kavga etmektir. Bir erkeği nasıl sevebileceğimi bilmiyorum. Bir kadın olarak. Nasıl sevgiyi kabul edebileceğimi bilmiyorum.” [Yoo Hye Jung]

“Sadece dur orda. Ben sana geleceğim. İlk adımı aşık olanın atması gerekir. Kimi sevdiğine karar verene kadar bekleyeceğim.“ [Hong Ji Hong]

“Hep böyle olur. Aşk korkuyu getirir. Ve korku beni bitiriyor.” [Yoo Hye Jung]

“Bir evlat anne babasını unutabilir ama anne baba asla evladını unutamaz.” [Hye Jung’un babaannesi]

“Çocuk ebeveyn ilişkisi aynı diğerleri gibidir.” [Yoo Hye Jung]

“İntikam kurbanın öfkesini yatıştırmaya yardımcı olur, intikam devam etme gücü verir. Ben hedefime ulaşana kadar asla pes etmeyeceğim.” [Yoo Hye Jung]

“Eğer sadece bir kıvılcımsa bu yangına dönüşmez.” [Yoon Do]

“İşin ehli olan insanlar daima kendilerinden şüphe ederler. Bu şekilde hatalarının önüne geçerler.” [Hong Ji Hong]

“Romantik bir ilişkide en çok hayran olduğum şey çiftlerin çocuksu duygularını ifade etme yetenekleridir.” [Hong Ji Hong]

“Romantik bir ilişkide çocuksu olmak sağlıklıdır. Çocuksu ve savunmasız olmak bir başkasına verebileceğiniz en iyi hediyedir.” [Hong Ji Hong]

“İlk defa bir kız ben tutmadan önce elimi tuttu.” [Hong Ji Hong]

“Her ameliyatta riskler vardır. Bana dikkatli ol demeniz korktuğunuz anlamına gelir. Bir cerrah korkuyorsa iş bitmiştir.” [Yoon Do]

“Fakir bir çevredeyken özgüvenin olursa sana daha iyi bir hayat yaşaman için çok yardımcı olur.” [Yoo Hye Jung]

“Bir doktor sevdiği birinin refakatçisi olduğunda o da zayıf bir insana dönüşür.” [Yoo Hye Jung]

“Gerçek ilişkiler insanı değiştirebilir. Şu an görüştüğüm kişi hayatımı değiştirebilir. Bu yüzden insanlar hem umut dolu hem de çaresizlik içinde olabilir.” [Yoo Hye Jung]

CpUCP8RVMAAVrlC

Seo Woo: Artık başkalarının ihtiyaçlarını karşıladım. Ben de istediğim erkeği etkileyip ölümcül cazibe olabilirim.

YoongKook: Gerçekten yapacak biri uyarıda bulunmaz. Sadece direk uygular.

CpUCP8RUAAAoToN

Yoo Hye Jung: Senin gözünde yaptığım her şey uygun mudur?
Hong Ji Hong: Her şey uygundur.
Yoo Hye jung: Her aile çocuk ilişkisinde bile her şey uygun olmaz.

CpUCCq-UEAEpmut

“Her şeyi birlikte yapmak konusunda beni ikna etmeye çalışırken neden alışkanlığından vazgeçemiyorsun? Bu aşk mı oluyor? Bu yük oluyor. Yük olacak bir aşkı istemiyorum.” [Yoo Hye Jung]

“Eskiden hocam bende iyi bir insan olma hissi uyandırmıştı. İyi birisi olup bir ilişki de iyi olmak farklı şeyler.” [Yoo Hye Jung]

“Gerçek aşk, asıl seni bulmana yardım eder. O varlığından bile haberimin oldupu başka bir beni gösterdi. Böyle bir adam olduğundan haberim yoktu.” [Hong Ji Hong]

“Benden nefret etmeni ben istemedim. Kendi duygularından sen sorumlusun. Birinden hoşlanmanı ben istemedim.” [Yoo Hye Jung]

CpUCP87UMAAk6bT

“Hayatına dahil olan biri yüzünden bilinçli olmadan beni reddettiğini düşünüyorum. Bir erkekle kadın birbirine aşık olduğunda ve birbirlerinin hayatına dahil olmadıklarında yalnızlaşırlar.” [In Joo]

“Her verdiğini kabul edersem sen olmadan yaşamam. Tüm hayatımı sen kontrol edersin.” [Yoo Hye Jung]

“Bende sevdiğim adama her şeyi vermek istiyorum. Onun hayatının derinliklerine inmek ve hayatına hakim olmak istiyorum. Ama sen her şeyi kendi başına yapıyorsun. Kendinden başka kimseye ihtiyacın yok. O nedenle beni artık sevmezsen ne olur?” [Yoo Hye Jung]

“Asla olmaz diye bir şey yok.” [Yoo Hye Jung]

“Yaşlanınca evlatlarının amaçları senin amaçların olur.” [Jin Sung Jong]

“Bir erkek için babası kimliğini bulmasını sağlayan kişidir. Babasını kaybetmek kendisini kaybetmesi gibidir. O gün kendimi kaybettim.” [Hong Ji Hong]

“İnsan vücudunu meydana getiren hücreler sık sık değişkenlik gösterir. Hayatta olmak kararsızlıktır. Nihayetinde hayatın özü değişmektir. Babam hep şöyle söylerdi. Kendi başına karar ve sorumluluk almak bir erkeğin görevidir. Bu yeni bir başlangıç.” [Hong Ji Hong]

“Ben boş eve girmem. Kirli yollardan gitmeye karar verdim ama küçük düşünen biri değilimdir.” [Yoon Do]

“Beklemenin sevdiğim kadına karşı en doğru adım olduğunu fark ettim.” [Hong Ji Hong]

“Hayatının bir parçası olmak istiyorum. Değişmeni söylediğim için üzgünüm. Kendi başına düşünüp karar verebilirsin. Ben sadece yanında olacağım.” [Yoo Hye Jung]

“Arkadan sarılmalar etkileyicidir. Arkamda beni destekleyen biri olduğu hissi uyandırıyor. Bu sevgiline verebileceğin en iyi histir.” [Hong Ji Hong]

Kaynak: @beatuscorner

Çeviri: Elifnur@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

