Doctors 15. Bölüm Netizen Yorumları

20160808224916_2_99_20160808230704

Sports Seoul – Naver: ‘Doctors’, Kim Rae Won ve Park Shin Hye, ameliyata girdi ama mucize olmadı 

1. [+2,412, -58] Kang Soo için endişelendim ㅠㅠ

2. [+2,425, -67] Bugün kü bölüm üzücüydü… Mucize olmaması normal. Bu yüzden mucize deniyor.

3. [+2,196, -51] Namgoong Min’dan Lee Sang Yeob’a ㅜㅠㅠㅠ Herkes oyunculukta çok iyi.

4. [+1,472, -60] Çok üzücü ㅠㅠㅠㅠ “Mucize olmadı” ㅠㅠ

5. [+1,102, -71] Beni ağlattı ㅜㅜ

6. [+456, -26] Park Shin Hye anlatımını çok kendi halinde seslendirdiği için bu bile beni ağlattı. Normalde olmadığı için mucizeye mucize deniyor. Bu bölüm kalpleri yükseğe götürdü.

7. [+435, -28] Bu bölüm gerçek hastaları gösterdi… Çok üzücü ㅠㅠㅠ Doctors bugün iptal edilmediği için çok memnunum.

8. [+375, -24] Üzücüydü… Bilincinin normale dönmesini ummuştum. Sahip olduğu baş ağrıları yüzünden Kang Soo hakkında kötü şeyler hissediyorum.. Kang Soo-ya ㅜㅜ

htm_2016080822453217875

Ilgan Sports – Nate: ‘Doctors’, Lee Sang Yeob gelinden umudu kesti, bebek öldü 

1. [+370, -8] Ağlamaktan gözlerim şişti ㅠ.ㅠ Bebeğim hasta ve hastaneye götürülmesi gerek, bizim için mucize olmasının umudu..

2. [+240, -4] Bu çok üzücü, ağladım ㅠㅠ Eğer ailemden birine böyle bir şey olsa, hastane ücretini ödemek için borç almayı sorun etmezdim.

3. [+211, -9] Birden Signal’i hatırladım… Hava çok sıcak ama ben ürperdim.

4. [+30, 0] Lee Sang Yeob yakışıklı*_*

5. [+21, 0] Bütün konuk oyuncular müthiş.. Ağlamamı durduramıyorum~

6. [+16, -1] Araba kazaları en korkunç şeyler. Böyle bir anda normal bir kişi ölebilir.

7. [+10, 0] Bütün konuk oyuncular harika… Hye Jung’un babaannesi, Han Hye Jin, Namgoong Min ve Lee Sang Yeob. Her birinde ağladım.

Kaynak: @kkuljaem.blogspot

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

