Park Shin Hye Yüce Gönüllü Bir Canan

Aktris Park Shin Hye alanında ki en iyi aktrislerden biri oldu ama alçak gönüllüğüyle ayakları yere basmaya devam ediyor.

Cowx5kOUMAAk-6w

İri ve masum gözlü, saf yüzlü güzellik Park Shin Hye Asya’da ki en gözde yıldızlardan biri olarak yükseldi ama ününün tırmanması hakkında konuşmaya gelindiğinde o bundan bahsetmiyor bile…

Heirs, Pinocchio ve son dizisi Doctors gibi ünlü dizilerde yer alan oyuncu, en sonunda bedbaht genç kız rollerinden çıktı. Şimdi tedbirli ve cesur isyankar serseriden doktora dönüşen Hye Jung’u oynuyor.

Bu Park’ın ağır başlı imajına tamamen ters bir durum. Ama 26 yaşında ki aktris hafta içlerinde Hye Jung olarak karşımıza çıkıyor ve herkes onun Hye Jung olmasından çok memnun. O ise başarısını katlayan alçak gönüllüğüyle daha da değer kazanıyor.

 

Cowx4OQVUAAhk2k
Son zamanlarda neyle meşguldün?
Haziran ayından beri Doctors çekimlerini yapıyorum ve şu an ki odaklandığım iş bu. Ağustos ortasına kadar bu diziyle meşgul olacağım.
Hayranlar Doctors ve Descendants of the Sun dizileri karşılaştırdığında neler hissediyorsun?
Dizilerin ikisi birbirinden çok farklı olduğu için karşılaştırmak zor bence. Descendants of the Sun tamamıyla ön yapımdı bu yüzden çekim yapmak ve hazırlanmak için daha çok zaman vardı. Doctors’da biz dizi yayınlanırken çekim yapıyoruz eş zamanlı olarak.
CoxHaGoUkAA0MXG
Tıp dizisi için nasıl hazırlandın?
Biz çok fazla bölümlere ayırdık. Dizi benim için doktor olarak başlamadı bu yüzden Hye Jung ile büyüyebildim. Tıp dizileri hayal ettiğimden daha zor oluyorlarmış. Tıbbi işlemleri bilmek gerekiyor ve ikna edici şekilde karakterinizi betimlemeniz gerekli. Sterilize edilmiş eller bile en küçük detaylar olarak önemli.
Karakterin bu kez daha girişken. Gelecekte de bu çeşit roller alacak mısın?
İleride kapımı neyin çalacağına bağlı bu. Gelecekte ki dizilerimde daha depresif roller oynamakla ilgileniyorum. Genel dizilerimden değişik olabilir ve bunu merakla bekliyorum.
Co0j0ymVIAA6dRk
Genç Hye Jung gibi sen de kötü niyetli insanlar tarafından yaralandın? Olumsuz yorumlarla nasıl başa çıktın?
İlk olarak kendinizi daha alttan almanız ve egonuzu kontrol etmeniz gerekiyor. Çoğu zaman bir yorum yüzünden yıkılıp kahrolmaya eğilimli oluruz. Örneğin, birisi bana oyunculuğumun kötü olduğunu söyleyebilir ama başka birisi de kendimi geliştirdiğimi söyleyebilir. Bu tamamıyla hangi açıdan olaya baktığınızla alakalı. Dinlemek istediğiniz şeyi duyarsınız. Ben eleştirileri kendimi daha ileriye götürmek için bir motivasyon kaynağı olarak görüyorum. Çocukluğumdan beri rol yapıyorum ve istediğim son şey sönük ve hiç gelişmeyen biri olmak. Bana gelen tüm desteklerden ve geri bildirimlerden çok memnunum, bu bana çok yardımcı oluyor.
Hayatında ki en zor anını bizlerle paylaşabilir misin? Bunun nasıl üstesinden geldin?
Aktris olarak ilk yola koyulduğum zamanlarda olabilir ve halen okula gidiyordum o sıralar. Çocuk yaşta ilgi merkezinde olmak zordu. Benimle ilgilenip büyürken bana her türlü desteği veren bir ailem olduğu için çok şanslıyım. Bunun için gerçekten minnettarım.
Cor47ruUAAQNnY8
Hye Jung gibi gerçek hayatta daha tedbirli misin ya da önce ki karakterlerinde ki gibi mi ifade ediyorsun kendini?
Bu bulunduğum çevrede ki insanlara ve fırsatlara bağlı. Ama ben kendimi iyi ifade ediyorum. (güler)
Çok kilo vermişsin. Yaptığın egzersizleri yada diyeti bizlerle paylaşabilir misin?
Çok egzersiz yapıyorum, kardiyo ve kas çalışmaları. Akşam 6’dan sonra ağır yemekler yemekten kaçınıyorum.
CorXlExW8AANqgF
En çekinmediğin yemek?
Tatlı patates tartları. (güler)
Boş zamanlarında neler yaparsın?
Sevdiğim insanlarla takılırım, ve hiçbir şey yapmam. Hayat zaten bir koşuşturmaca, çok çalışıyoruz bu yüzden bazen hiçbir şey yapmamak iyi oluyor. Ama bu sevdiğiniz insanların olduğu bir şirketse tabi. İnsan kendine de iyi davranmalı.
Cot9LfHUIAAdKZ_

Kaynak: @weekender

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

