Doctors’dan Haftaya Dair 7 Düşünce

Doctors-E11-8

Doctors’ın bu hafta ki bölümleri bana biraz yavaş geldi, dolgulama yapılmış gibiydi. İleriye dönük çok fazla bir şey olmadı ama bizi ileri doğru taşıyacak olan şeylerden emin olmayı nasıl bilebiliriz? Favori çiftimiz JiHye yakınlaştı, sevimliler ama Hye Jung henüz tam hazır olmadığı için ilişkilerinin dosdoğru gitmesi durumunda çatlaklar olabileceğini ön görüyorum. Tıpkı babası gibi. Her ikisinin de çocukken korkunç travmalar yaşadığını görüyoruz ama bu onları bir arada tutmak için yeterli değil. Onların daha çok çabalaması gerek. Tıpkı dizinin ilgimizi çekmek için daha çok çalışması gerektiği gibi.

Doctors225 Doctors226 Doctors227 Doctors228

Bu haftanın en iyi kısımları çiftimiz halen sevimli bulmamızı sağlayan bölümler ama Namgoong Min’in yaslı baba rolünde oynamasını da beğendim. Biri değil iki çocuğunun da hasta olması kabus gibiydi. Dilerim hiçbir ebeveyn böyle bir durumla yüzleşmek zorunda kalmaz. Namgoong Min bu tarz rolleri oynarken uzman ve onun konuk oyunculuğu bence dizinin şu ana kadar en iyisiydi. Çiftimizin ilişkilerini herkese söylemesine sevinsem de bir yandan bu babaya üzüldüm.

Doctors229 Doctors230 Doctors231 Doctors232

Koridorda abartısız bir şekilde koşarken oğlanlardan birine teşhis koyan Seo Woo’da tamamen etkilenmemem acayipti. Onlar bize Seo Woo’nun harika bir doktor olduğunu aniden mi göstermeye karar verdiler? Hiç de bile, bu onun bir kez daha erkeklerle ne kadar ilgili olduğunu gösterdi. Yoon Do haklı, o acınası. Ve aktrisin böyle aksak bir rolü oynamasına üzülüyorum. Evet bunu söylemiştim, “Bu karakter beni çok hayal kırıklığına uğrattı. Dürüst olalım, gerçek hayatta kim böyle bir kadın tanıyor ki? Hayır. Peki Hye Jung gibi bir kadını tanıyor musunuz? Evet.

Doctors233 Cox8Jw-VMAAyDnr

Seo Woo Yoon Do’nun evinin önünde ortaya çıkıyor ve kendini onun önüne atıyor, tekrar, gerçekten tatsızdı. Ben daha çok Yoon Do’ya üzüldüm. En azından artık Seo Woo’ya üzülmüyorum. Hye Jung ile ya da erkeklerle daha çok ilgili olarak kendisini acınası bir hale getirdi. Bu yüzden onun için sempati duymuyorum. Onun ne zaman gözlerini açıp da hayatına devam edeceğini bilmiyorum ama umarım yakında olur.

Doctors234 Doctors235

Oğullarını ya da kızlarını hastaneye yerleştirmek için çalışıp didinen bütün bu doktorlar yüzünden hastanede beliren rüşvet olayları beni çıldırttı. Bilgiyi yayanın Hong olduğu aklıma geldi belki babasının kağıtlarını bulmuştur? Kim bilir ama ben doktor Jin’in sarsılmasından hoşlandım. Bu adamı üzen her şey beni mutlu eder. O Hye Jung’u Seo Woo ile çay içmeye davet ettiğinde, bundan daha çok emin oldum, onun gerçekte kim olduğunu bilmiyor.

Doctors236 Doctors237

Hye Jung’un babası tekrar hastaneye yemeklerle geldiğinde gözlerimi devirdim. Daha önce dediğim gibi bu onda oluşan ani bir ilgiydi. Gerçekçi açıklama hiç yoktu ve çok hızlıydı. Çocukken onu hiç umursamayıp şimdi umulmadık şekilde ilgilenmesine inanıyor gibiydik. Hala onun hastaneyi müşteri toplayıp, para kazanma amaçlı ziyaret ettiğini düşünüyorum. Babaannesinin ismiyle sermaye kazanmasından nefret ediyorum. Özellikle ona nasıl davrandığını düşünürsek! Bu bunaltıcı ve bayıltıcı. Çirkin yeni karısı olmadan uzlaşma yoluna girdiği için mutluyum ama yine de sinir bozucu.

Doctors238 Doctors239

Ve Hong’un kendini bu durumun ortasına yerleştirmesinden hiç hoşlanmadım. Hye Jung için her şeyin en iyisini düşündüğünü bilmeme rağmen. Bu bir problem, bunu yapmak onun kararı olmamalı. Hye Jung babasına hayatında yeniden yer vermek istediğinde bunu yapacak kararlığa sahip. Onu affetmeyi seçecekse bu onun seçimi olacak! Hong’un bunun dışında kalması gerekiyor.

Doctors240 Doctors241

Kaynak: @kpopherald

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

