Doctors 14. Bölüm Netizen Yorumları

kk1

Sports Seoul – Naver: ‘Doctors’, Namgoong Min’in gerçekçi oyunculuğu “gözü yaşlı babanın sevgisi” 

1. [+4,206, -29] Ah.. Bu kalp kırıcıydıㅠㅠㅠㅠㅠ Namgoong Min ile ağladım.

2. [+3,452, -32] Kalbimden ağladım. Namgoong Min “Doctors”da çarpıcıydı.

3. [+3,335, -37] Namgoong Min en iyi konuk oyuncu oldu…

4. [+2,260, -28] Ağlamamı durduramıyorum ㅠㅠ

5. [+1,889, -33] Onun adı Nam Ba Ram, Nam Bae Dal değilㅋㄱㅋ

6. [+704, -9]  Beni ağlattı. Hayatın boyunca çok çalışıp hastalıklardan kurtulamamak çok üzücüㅜㅜ Karakterin hikayesi hiç de özel görünmüyordu ama bizim gibi sıradan insanların hikayesi kalp kırıyor. Namgoong Min bey ve o çocuklar beni göz yaşlarına boğdu~

7. [+644, -17] SBS en iyi aktör ödülünü Namgoong Min’e vermeliㅠㅠ O sadece konuk oyuncu ama çok ağladım… Şaşırtıcı bir aktör.

8. [+563, -13] Ben bir ebeveynim ve bu bölümü izlerken çok ağladım.

9. [+593, -24] Koltuğumun kenarında beni alıkoydu, baş rollerin oyunculuk sahneleri, destekleyici oyuncular ve hatta Namgoong Min bile, onun sözlere ihtiyacı yok. SBS, KBS ve MBC bunu bilmeli ve ona Daesang ödülü vermeliler!! Onun kazanması için destek vereceğim!!!!

2016080222331518868-540x1119

Ten Asia – Nate: ‘Doctors’, Lee Sung Kyung Baek Sung Hun’a karşı tuhaf hassaslığı “Kötü bir şey yapabilir miyim?”

1. [+385, -37] Pi Young Guk daha iyi yapabilirdi. Onun Chun Soon Hee ile olmasına izin verin~~ Acınası Jin Seo Woo ile değil~!

2. [+336, -10] Bu rastgele aşk olayları da nereden çıktı,Pi Young Guk♡ Jin Seo Woo, In Joo ♡Jung Yoon Do ㅋㅋㅋㅋ

3. [+233, -6] Song Joo oppa

4. [+29, -7] Sanırım bu ikisi sonunda birlikte olacaklarㅋㅋㅋㅋㅋLee Sung Kyung çok eleştiri aldığı için kötü hissediyorum. Yoon Kyun Sang’un oyunculuğu da o kadar iyi değil ama Lee Sung Kyung sürekli nefret alıyor.. Üzücü gerçeklik.

Kaynak: @kkuljaem.blogspot

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

