Kim Rae Won’un Röportajında Park Shin Hye’den Bahsetti

tumblr_oai7k0vNyT1v520guo5_1280

Soru: Neden Doctors dizisiyle geri dönmeyi seçtin?

Kim Rae Won: Geçmiş dizim Punch’da karanlık ve ciddi bir karakter olan bir savcıyı oynadım. Filmlerimde de hep böyle oldu. Doctors’da ki rolün neşeli ve hayat dolu olduğunu duyduğumda, çok mutlu oldum. Ayrıca Park Shin Hye Chung Ang üniversitesinden benim astım. Ve şunu söyleyebilirim ki, bütün erkek aktörler Park Shin Hye ile rol almak ister.

Soru: Dizide ki karakterin nasıl?

Kim Rae Won: Hong Ji Hong, sağlıklı ve memnuniyeti olan bir karakter. Elbette geçmişte yaşadığı acılar var ama çok iyimser. Diğer yandan ben ekrandan gösterdiğim bu karakterden oldukça farklı bir tipim. Çok komik değilim, Ji Hong’un aksine. O sorunlarını halletmede çok aktif ve akıcı, bense kendimi çok düzgün ifade edemem.

Soru: Denemek istediğin başka ne roller var?

Kim Rae Won: Kore tarihi dizisinde hiç oynamadım. Ama yetersiz olduğum oyunculuklara çok ilgiliyim. İki kez teklif aldım ama hazır olmadığım için reddettim. İyi bir proje olursa, yönetmen ve set ekibi de kabul ederse eksikliklerimle rol almak isterim. Sanırım aktörlük macerasında yeni roller aktörler için hiç girilmemiş denizler gibi.

Soru: Sana göre, Doctors’dan izleyiciler ne beklemeli?

Kim Rae Won: Aksiyon sahnelerinde Park Shin Hye’nin vuruşlarına dikkat etsinler. Ben de şahsen merakla bekliyorum. O sahneye katılmadım ama yönetmen sahneyi çok övdü. Ayrıca Shin Hye’nin tekniğinin çok başarılı olduğunu söyleyerek onu sürekli övdü.

Soru: Doctors çekimlerinde ki en hatırda kalan tecrüben nedir?

Kim Rae Won: Diziyi izlerken ilk bölümlerde göreceğiniz, bir sahne var benim ve Park Shin Hye’nin köprüde bisiklet sürdüğümüz, göl manzarasının çok güzel olduğu bir sahne. Manzara çok güzel ve iki karakterin aşkını iyi ifade ediyor.

Soru: Üstü olarak Park Shin Hye’ye ne tavsiye vermek istersin?

Kim Rae Won: O benim meslektaşım ve ikimiz de çok yıldır oyunculuk yapıyoruz. Hem de onun çok iyi bir kişiliği var, tüm aktörleri düşünüyor. Tavsiye vermek yerine, ikimizin iyi bir ortamda çalışabileceğine inanıyorum.

Kaynak: @tabloidbintang

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

One thought on “Kim Rae Won’un Röportajında Park Shin Hye’den Bahsetti

Bir Cevap Yazın

