Park Shin Hye’nin ELLE ile Röportajından Kesit

13726825_1146088562081051_4072491376993453483_n

Park Shin Hye: Bir keresinde ben gelecekte ne olacağını düşünüyordum. Çok fazla düşündüğünde sıkıntı oluyor. Neden yarın için bugünden endişelenmeliyim diye düşündüm. Ah.. Bu çok yorucu. (Güler) Çok fazla düşünme ve çok aç gözlü olma! Şimdi biz çok genciz ve iyi arkadaşlarımız var. Bir gün ben artık baş rollerde oyanayamacağım. Umarım o zamanda halen halk tarafından kabul görebilirim. Ayrıca iyi bir eş ve harika bir anne olabilmeyi umuyorum.

Geçmişte etrafımda ki insanlar bana şöyle söylediğinde, “İyi bir insansın.” Onlar beni rahatlatıyormuş gibi hissederdim. Ama dün Doctors’ın senaryo okumalarından sonra toplandığımızda, Um Hyo-sup üstüm bana dedi ki, “Shin Hye gerçekten iyi bir çocuksun. Seni sadece televizyonda görmüştüm. Ama yüz yüze gördükten sonra gerçekten iyi bir bayan olduğunu anladım.” Bunu dinledikten sonra, kendimi çok iyi hissettim. Evet, ben iyi bir insanım. Niye bunu unuttum ki? Arzum bana bunu unutturdu. Son zamanlarda bilmeden filozofik bir insan olup çıktım.

Galiba en büyük gücüm ve zayıflığım, insanları çok seviyor olmam. Başka insanlarla bir şeyler yapmayı seviyorum. Bu yüzden yalnız kalmaya dayanamıyorum. Herkes benim çok enerjik olduğumu düşünüyor ama sadece bana yakın olanlar yalnızlığımı hissedebiliyor. Yalnızken bir şeyleri kafamda kuruyorum sürekli. Bundan kaçınmak için, daha çok dışarı çıkıyorum ya da bisiklet sürüyorum, spor yapıyorum, kitapçıya gidiyorum.

Not: Aktör Uhm Hyo-sup Doctors’da Jin Myung Hyun karakterini oynayan kişi.

Kaynak: @PSHdaily

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

