Park Shin Hye Kim Rae Won İle Doctors’da Derin Bir Aşk Yaşıyor

restmb_jhidxmake

Doctors’ın iki ana karakteri Hye Jung ve Hi Jong arasında ki aşk, Hye Jung’un aşkını ifade etmek için eyleme geçmesiyle daha da hızlandı.

Yeni bir aşık olmak, Yoo diyaloğa nasıl başlayacağını bilmiyordu, önce ki bölümde Hong’un babası öldükten sonra.

Ölümünden 3 hafta sonra, Yoo sonunda Hong ile buluştu ve dedi ki, “Daha önce hiç birini teselli etmedim bu yüzden seni daha iyi nasıl hissettiririm bilmiyordum. Üzgünüm.”

restmb_jhidxmake (1)

O hislerini daha da itiraf etti, “Senin hayatının bir parçası olmak istiyorum. Senin yanında olmak istiyorum.” ve Hong ona cevap olarak gülümsedi, “Seni özledim” dedi.

Hong’un evinde olan çift, birlikte zaman geçirdikten sonra öpüştüler.

restmb_jhidxmake (2)

Yoo’nun Hong’a arkadan sarıldığı sahne, onunlayken ne kadar rahat ve açık olduğunu gösterdi.

restmb_jhidxmake (3)

Yoo’nun değişimi izleyicileri duygulandırdı. Yorumlar onların ne denli tatmin olduğunu gösterdi, “Bu sahneden bal damladığını düşünmüştüm.” “Aşkları beni heyecanlandırıyor.”

20 bölüm sürecek dizi her Pazartesi-Salı SBS’de yayınlanıyor.

http://tvcast.naver.com/v/1005564/list/67096

http://tvcast.naver.com/v/1005599/list/67096

Kaynak: @kpopherald

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

