Park Shin Hye ve Kim Rae Won Kamera Arkası Fotoğrafında Kıvılcımlar Çıkıyor

CoRJWyaUsAAxyl8

  1. Gerçekten dürüstçe. Onların gerçek tutumlarını göstermelerini seviyorum. Bu dizide ki ana kahraman cidden beni şaşırtıyor. Kalbimi rahatlatıyor ve beni mutlu ediyor. Hiç yanlı anlaşılma yok, gerçekten tipik karakterlerin aksine. İzlerken şaşırıyorum ve içim kıpır kıpır ediyor. Bu diziyi çok seviyorum.
  2. Galiba bu dizi izlemek için çok çok iyi..
  3. Bugün Doctors’ı izleyeceğim, çok mutluyum.
  4. Umarım dizide kalp çarptırıcı sahneler olacak! Ji Hye çifti lütfen çabucak öpüşün!
  5. Gerçekten Ji Hye çiftini seviyorum!
  6. Yakışıklı adam ve güzel kadın! Arada ki yaş farkı biraz fazla ama uyumları gerçekten iyi.
  7. Kalbim hızlanmaya başlıyor! Yapımcı lütfen insaflı ol!
  8. Ji Hye çiftinin sahneleri efsane! Park Shin Hye çok güzel! Kim Rae Won çok yakışıklı!
  9. Gerçekten seviyorum Ji Hye çiftini. Umarım hızlı ilerlerler ve tatlı sahnelerini görebilirim.
  10. Çok uyumlular, karakterler çok iyi. Kim Rae Won’un oyunculuğu çok iyi. Park Shin Hye’nin herkesle olduğu gibi uyumu çok iyi. Uyumları peynir ekmek gibi gidiyor!
  11. Vay be, Ji Hong hoca ne zaman gülse ben de gülüyorum!
  12. Süper ötesi uyum! Ji Hye çifti en iyisi!
  13. Biliyorum, biliyorum. Kesinlikle izleyeceğim!
  14. Park Shin Hye daima herkesle iyi uyum yakalıyor. Geçmişte de Park Shin Hye’nin yakaladığı uyumlar harikaydı.
  15. Çok güzel ve sevimli.
  16. Ah, arkadan sarılma işte budur!

Kaynak: @Pshdaily

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

