Doctors 9-10. Bölüm Yorumları

2039277_article_99_20160719230203

news 1 – Naver: ‘Doctors’, Kim Rae Won♥ Park Shin Hye, onların ilişkisi çiçekli bir patikada kalabilecek mi?

1. [+5,071, -98] Jin Seo Woo bugün kanserli gibiydi…

2. [+3,724, -70] Başkan Hong’un ameliyatının başarılı geçmesine memnunum ama yüzleşecek pek çok engel olacak ㅠㅠㅠㅠ Onların mutlu olmasını istiyorumㅠㅠㅠ

3. [+3,268, -143] Jung Yoon Do sevimlilik abidesi ♥♥

4. [+1,871, -76] Çarşamba’nın hemen gelmesini istiyorum~~

5. [+1,804, -73] Hadi sadece çiçekli bir yolda yürüyelimㅠㅠㅠㅠㅠ Hong Hong Hong

6. [+932, -25] Seo Woo’nun dedesi yüzünden bugün biraz etkilendiğimi kabul ediyorum.. O ve Ji Hong’un babası rakip olabilirler ama 50 yıldır arkadaşlar aynı zamanda. Oğluna ameliyatın kötü gitmemesini dilediğini söylediğinde şok geçirdim…. Tamamen bir zorba olmasını bekliyordumㅋㅋㅋㅋ

7. [+721, -17] İyi bir adam ve kadından farklı iyi bir insan. Tam anlamıyla Hye Jung’a katılıyorum.

20160719_1468934914_18586200_1

tv Report – Nate: ‘Doctors’, Park Shin Hye Yoon Kyun Sang’un hislerini reddediyor “Ben Kim Rae Won’u seveceğim”

1. [+227, -4] Hye Jung’un sözleri bıçak gibi kesebilir..

2. [+218, -9] Bu onun ne kadar yeni bir karakter olduğunu gösteriyorㅋㅋ Güzelliği var, kişiliği, karizması yerinde. Ona hayran olmaktan kendimi alıkoyamıyorum.

3. [+193, -4] Doctors’ı Hye Jung’un kişiliği için izliyorum, o harika bir baş rol kadın. Elbette Park Shin Hye de çarpıcı ve beni diziye bağlayan iyi bir aktris.

4. [+42, -10] Bazen, sadece vahşice dürüst olmanız gerekir, Seo Woo’nun sadece kin besleyip, intikam almak istemesinin aksine ㅠㅠ Jung Yoon Do’nun olumlu kalmasına saygı duyuyorum ㅋㅋ

5. [+31, -3] Yoon Do için üzülüyorum ama Hye Jung’un hislerini cansız şekilde ortaya koymasını istemiyorum!!

Cnyp-dVXYAEEkQo

CnyZLKbXgAACgJ3

Kaynak: @kkuljaem.blogspot

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

