Doctors 5. Hafta Görüşleri, Hayatınızı Değiştirebilen İnsanla Karşılaşmak

DoctorsWk5header

Bu hafta ki bölümü anlatmak yerine, ben kendi düşüncelerim hakkında konuşacağım. Diziyi izlerken aklıma gelenler ve tartışma konusu olabilecek olayları söylemek istiyorum. Bu hafta kesin olarak benim için çok iyi değildi nedeni ise kötü adamların işlere karışması ve benim romantizme odaklanamam yüzünden. Her neyse, ben diziyi halen izliyorum ki böyle yorumlar yapabiliyorum değil mi? Bu muhteşem aktörlerin senaryoda yazanlar haricinde ortaya koyabilecekleri çok şey var gibi hissediyorum. Bu benim diziyi ilk kez izlerken ki tepkim, belki ikinci kez izlediğimde durum farklı olabilir. Belki de daha çok beğenmem kim bilir?

Doctors171

Hye Jung’un Hong ile yakınlaşması hoşuma gidiyor ama Hong hala Hye Jung’un aşk dışında ki düşüncelerini tam anlayabilmiş değil. Ayrıca onun şapşallıklar yaparak Hye Jung’un hayatına neşe katmasından hoşlanıyorum. Sırf bu yüzden o minnettar olduğu için olumlu kalıyorum. Ama Hye Jung babaannesinin ölümüyle yüzleşene kadar mutluluğa kendisini çok kaptırmayacak galiba. Ve şu repliğe hiç katılmıyorum, “İntikam kurbanın kzıgınlığının dinmesine yardımcı olur.” İntikam yerine Hye Jung’un adaletin peşinde olması daha iyi olabilirdi. O herkese karşı çok adil davranıyor öyleyse yazar neden aniden onun intikam duygularını depreştirdi?

Doctors172

Seo Woo kuruntularıyla yaşamaya devam ediyor ve evet onu aynen öyle görüyorum. Sizden hoşlanmadığını açıkça belli eden erkeklerin peşinden koşmaya devam eden kadınlara sıfır puan veriyorum. Kızım Seo Woo, senin haysiyetin nerede? O Hye Jung’un tam tersi, düzgünce işini yapamayacak kadar aşka dikkatini vermiş biri. Belki de dizinin onu bize gösterme şekli budur? Biz onu kesinlikle karmaşık ameliyatlar yaparken ya da hastalarla iletişim kurarken göremiyoruz. Sadece erkeklerle ilgili meselelerine şahit olabiliyoruz. Ve bu biraz bezdirici. Ameliyat hakkında ki ilk sorusu Hong’a Hye Jung’un ne yapacağını sormak oluyor. Cidden mi? Seo Woo’nun erkekler dışında ilgilendiği yönlerini de görsek iyi olurdu. Okumayı seviyor mu mesela? Ya da yemek pişirmek, spor ne bileyim? Her hangi bir şey!

Doctors173

Yan karakterler, çoğu hastane binasında kalıyorlar ve onların sadece komik taraflarını görüyoruz, bu da hoşuma gitmiyor. Onların olduğu çoğu sahneyi hızlı hızlı geçtiğimi kabul edeceğim. Soon Hee’yi takdir etmeye devam ediyorum. O çok komik ve Young Gook’a olan hoşlantısını seviyorum. Seo Woo’yu Soon Hee’nin ondan bir şeyler almakla itham ettiğinde tamamen anladım. Edepsizceydi.

Doctors174

Yoon Do beni büyülemeye devam ediyor. Onun karakterini seviyorum. Harika bir doktor gibi görünüyor ki doktor olarak hastalara yaklaşımını saymazsak. Ama korkunç değil. Onun daha iyi bir insan olması için çabalaması hoşuma gidiyor ve bunun Hye Jung yüzünden olduğuna inanıyorum. Ayrıca Hye Jung’a olan tutkusunu doğrudan Hong’a söyleyerek kabul etmesi de çok hoş. Onların yakın arkadaşlıklarını beğeniyorum. Erkeklerin birbirine böylesine açık ve dürüst olması çok güzel.

Doctors175

Hye Jung’un babaannesinin ameliyatının yazılı olduğu kağıdı ve ameliyatı yöneten doktoru bulması uzun sürmedi. Ama bir sonra ki anestezi uzmanını araştıracağını düşünmüştüm. Tabii altyazılar yanlış olmadığı sürece. Bu doktor anestezi uzmanı değildi bu yüzden kafam karıştı. Yoksa bu doktor Jin’in hatalarını ört bas etmek için görevlendirilmişse? Ameliyatta ne olduğunu kesin olarak bilmiyoruz. Ameliyat sırasında telefonu çalan doktor Jin dışında tabii, onu hepimiz gördük. Ayrıca acilen kana ihtiyaç olduğunu söyleyen bir hemşire vardı. Bu doktorun tepkisi, bir şeyler olduğunun açık kanıtıydı ve doktor Jin’i korumak için ne ödeme aldı ne de ona söz verdi.

Doctors175

Doctors176

Babaanneyi özlemeye devam ediyorum ve Hong’un Hye Jung’u babasıyla tanıştırmasına sevindim. Kalitesiz yönetici Hong’dan mirasçı olduğunu görmek güzel. Jin ailesinin zıttına, gözünü para kazanma hırsı bürümüş değil. Onların istedikleri şey de kirli hileler düzenlemeleri özellikle sinir bozucu bu yüzden hepsinin hapiste çürümesini istiyorum. Seo Woo’nun sonunda ailesinin kirli çamaşırlarını saklamaktan suçluluk duyduğunu görebiliyorum. Ama onlar sonuçta, ilk başta bir şeytana dönüşecek-bu benim tahminim tabii. O konuşurken sadece duymak istediklerini duyuyor. Ailesini suçlayacak insanları biliyorum ama hadi bir düşünelim, bir noktada her yetişkin ailesini suçlamayı bırakıp kendi hayatına sahip çıkmalıdır. Bu yüzden belki de sertim.

Doctors178

Doctors179

Seo Woo Yoon Do’ya tokat attığında, gözlerime inanamadım. O da ne… Neden ona “sadece sana değil” diyen birine kızgın olabilir ki? Ona umut vermiş gibi hissediyor olabilir tamam. Ama senin gururun nerede? Yoon Do’ya bir uçak bileti vermek istedim, öz geçmişini de güncellerse, hastaneden ve Seo Woo’dan uzaklaşabilir böylece.

Boss karakterinin yakında geri gelmesini umuyorum. 9. bölümde konuk oyuncu olmasaydı beğenmeyecektim. Demek ki, Hye Jung’un bir yerlerde ona ihtiyacı olacak. Belki de yanılıyorumdur.

Doctors180

Yönetici Hong istifa etmediği için çok mutluyum. Bu onu kontrol etmeye çalışan kişinin eline oyuncağını vermek gibi olurdu. Onun ne yaptığını bildiğine eminim ama o eski arkadaşının yardakçı olduğunu kabul etmekte zorluk çekiyor. Olanların arkasında doktor Jin’in olduğuna inanacak mı? Peki ama neden eski arkadaşına rüşvet fonundan haberdar olduğunu söyleyip, kanıtları ona teslim etti? Bir yandan da yönetici Hong’un kör olamayacağını ve buna dayanacağını düşünüyorum. Bu da onu kalleşlik yapmakta zayıf kılıyor.

Doctors181

Doctors182

Doktor Jin Hong’un yönetici Hong’un gerçek oğlu olmadığını söylediğinde ona tokat atmasından hoşlandım. Geriye dönük anılar güzeldi. Bize yönetici Hong’un gerçekte nasıl bir adam olduğunu gösterdi. Sanırım benim bu hafta ki favori sahnelerimden biri Hong’un babasının elini asansörde tutması oldu. Hong’un babasından çok fazla sevgi görmesinin ne büyük talih olduğunu anladım. Ona herhangi birşey olursa mahvolacağım. Hye Jung-babaannesi sahneleri kadar Hong-babası sahnelerini de sevdim. Yazar bu doğrultuda ilerlemeye çalışıyor ama yönetici Hong ölürse mutlu olmayacağım. Hong’un babasının ricası üzerine DNR(Canlandırmayın emri) belgesini çıkartmasından sonra göz yaşlarıma boğuldum.

Doctors183

Doctors184

Doctors185

Sevimli çiftimizin el tutuşma sahnelerini çok seviyorum. Bu Hong’un rahatlamaya ihtiyaç duyduğunda Hye Jung’un hemen anladığını ve onun içini rahatlamaya hevesli olduğunu gösteriyor. Hye Jung Hong’un ofisine elinde yiyeceklerle gittiğinde Yoon Do’nun onu görüp onların ne zaman birlikte yemek yiyeceklerini sorduğu sahneyi de beğendim. Ondan sonra ona öğle yemeğine çıkalım dediğinde çok mutlu oldu. O bir ahmak ve ben Hye Jung ile Hong arasında daha çok etkileşime rastlıyorum. Nihayetinde yemeğe çıktılar kafetaryada ve çok garipti ama eğlenceliydi. Hepsinin iyi arkadaş olmasını umuyorum. Yoon Do, Young Gook, Hong ve diğerlerinin çoğu Hye Jung’un tarafında, Seo Woo ise dümbelek uçuşunda. Kendisine bakmak yerine Seo Woo, Hye Jung’un tüm bu insanları kendisinden çaldığını düşünecek. Ve bunu basit bir şekilde hazmadebileceğini düşünmüyorum.

Doctors186

Doctors187

Kuralları karşı olduğu için hediye kabul eden Hye Jung’u rapor eden Seo Woo’ya hiç şaşırmadım. Ama herkes Boss’a ulaşmanın imkansız olduğunu biliyor. Hye Jung hediyeyi kabul etmediğini açıkladıktan sonra bile araştırıcı devam etti, sırf Seo Woo bildirdi diye. Hye Jung’u rapor etmesi beni hiç şaşırtmasa da asansörde ki tavrı tuhafıma gitti. Herkes merak ederken onun olgunluk seviyesinin ne olduğunu gösterdi. Gerçekten acınası.

Doctors188

Doctors189

Yönetici Hong’un hasta yatağında ki sahnesini sevdim. Onu seven ve saygı duyan insanlarla çevriliydi etrafı, Jin ailesinin aksine. Ameliyatında çıldırdım ama iyi olunca rahatladım. Yönetici Hong uyurken doktor Jin’in gizlice odasına girip onu öldürmeyi düşüneceğini tek ben mi hayal ettim?

Doctors190

Doctors191

Doctors192

Sevimli stajyerimiz Kang Soo’ya çok sinirlendim, yardımcı hemşiresi adım atmaya gönüllü değildi ve kabul etti arabayı enkaza sürükleyenleri. Hye Jung’un hatasının onları ilk başta sürmeye ittiğini anlıyorum. Ama onun ceza eyleminde olduğunu ve ağızlarını açmamalarını anlamalılardı.

Doctors193

Hong, Hye Jung’un rüşvet kabul ettiğini ve hiçbir yere gidememesinin sebebinin Seo Woo olduğunu öğrendi. O bunun hakkında hiçbir şey söylemedi çünkü bu Seo Woo’nun daha da hırçınlaşmasına yol açabilirdi. Bu cezanın sonucunda hastanede Hong&Jin taraftarları oluşabilirdi. Hye Jung’un Gook Il hastanesinde çalışmak gibi bir amacı olmadığını açıklaması ilginç oldu. Kovulsa da umursamıyor anlaşılan. Ben ki babaannesinin ameliyatını araştırması ve durumu çözmesini umarken, şimdi kovulursa neden takmıyor diye düşünüyorum. Gerçekten sadece intikam almak için mi doktor oldu? Öyle olmamasını umuyorum.

Doctors194

Ben bir nebze Hye Jung’un sırlı ameliyat hakkında Hong’a kızmasını anlıyorum. Hong’un da onun hayatından her türlü karmaşık durumu kaldırmak istemesini anlıyorum. Ama o artık bir çocuk değil, yetişkin. O Hye Jun’un başına gelebilecek her türlü sorunla ilgilenebilmeyi ve çözmeyi istiyor ama bunu yapamaz. Hye Jung’un yapacağı davranışlara güvenmesi gerek ve kendi çözmeye çalışmadan önce birlikte durumu analiz etmeliler. Bu şekilde güvenini kazanamaz. Başka bir doktora eski ev sahibesinin ameliyatı hakkında şüphelerinin olduğunu söylemesi çok mu zor? Diğer doktorlar Hye Jung’a Hong’u tanımadığını söylüyorlar. Karşılıklı yanlış anlaşılmaların olduğu dizileri sevmiyorum.

Doctors195

Doctors196

Hye Jung’un “Sıkıcı şeyleri sev” dememesini de anlıyorum, ben de demem. Beni üzecek insanlarla ben de gerçek hayatta olmayı sevmiyorum. Bu da onun ilişkisinde aşka ya da kavgaya gerek duymadığını göstermiyor mu? Diğer yandan onun ne düşündüğünü anlamadım. İyi bir kadın ya da adam olmak yerine iyi bir insan olmak hakkında ki sözleri. Bu da ne demek? Çok mantıksız. Ve iki küçük gözlem: Park Shin Hye son iki çekimde çok çekici görünüyor! Ve Kim Rae Won’un gerçekten büyük elleri var. Gelecek hafta daha iyi olması için dua edeceğim.

Sizin düşünceleriniz neler? Bana katılıyor musunuz?

DoctorsWk5extra-1

DoctorsWk5extra-2

DoctorsWk5extra-3

DoctorsWk5extra-4

Doctors171

Kaynak: @couch-kimchi

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

