Tayvanlı Aktör Darren Wang Park Shin Hye ile Rol Almak İstiyor

darren-wang

Tayvanlı aktör Darren Wang (Wang Da Lu adıyla da biliniyor) son zamanlarda Kore dizi dünyasına ilgisini açıkladı ve özellikle bir aktristen söz etti.

13 Temmuz’da Darren Wang Seul, Ewha kadınlar üniversitesinde hayran buluşması düzenledi. Basın toplantısında, aktör halen Shin Ramyun ve aktör Won Bin hayranı olduğunu dile getirdi.

“Hayranlarım bana siyah bir paket içinde çok baharatlı ramyun gönderdiler.” dedi marka Shin Ramyun Black’i kastederek.

Ona gelecekte yer alabileceği Kore yapımları sorulduğunda, “Korelilerin benim işlerimi izlediğinden emin değilim ama ben Kore dizilerinde rol almak için ilgiliyim. Galiba Kore yapımları mükemmel bir dizinin yapısı için iyi işler çıkartıyor.”

O ayrıca, “Ben Park Shin Hye ile çalışmak istiyorum. Ve Won Bin ile de. Eğer Park Shin Hye ile rol alma fırsatım olsaydı, her rolü oynayabilirdim. Won Bin ile abi kardeş rolünü oynamak isterim. Her ikimiz de katil olsak iyi olabilirdi.”

Hayran buluşması “Our Times” filminin Kore versiyonunun yayınlanması gururuna düzenlendi.”

Koreli netizen yorumları:

  1. O zaman Doctors’da konuk oyuncu olsun.
  2. Doctors da konuk oyuncu olsa ilginç olabilirdi.
  3. Kore yapımında yer alsa iyi olur, gülümseyişi çok tatlı…
  4. Doctors da konuk oyuncu olursa gerçekten ilginç olacak.
  5. Hayranlar, Wang Da Lu Park Shin Hye’yi görmek için burada!
  6. Doctors’da konuk oyuncu olacak mı?

Kaynak: @soompi

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

