Jung Yoon Do Hye Jung’u Kadın Olarak mı Görüyor?

14683808991923925476803045970

Bu hafta ki Doctors bölümünde, doktor Yoon Do’nun tuhaf davranışları devam etti. Hye Jung’u meslektaşdansa bir kadın olarak gördüğü için ona sıklıkla yemeğe çıkmayı teklif etti.

Doctors’ın bu bölümünde Yoo Hye Jung’un babası ona sordu, “Ne yanlış yaptım ben?” O da sinirle cevap verdi, “Buna tahammül edemiyorum. Böyle yapmaya son ver!”

Bunun üzerine babası şöyle dedi, “Yaptığım yanlış neydi? Sana yakın olmak istemek, büyük bir sorun mu?”

Hye Jung, “Ama birden bir neden?” diye cevapladı.

“Aniden karşılaştığımızı biliyorsun.” dedi babası.

“Biz hiç yakın olmadık, peki şimdi nasıl olacağız? Şimdiden sonra yakın olacağımızı farz etsek, biz olabilecek miyiz? Birlikte geçirmek için zamanımız yok” diyerek odayı terk etti.

Bu olaylara kulak misafiri olan Yoon Do Hye Jung’a şöyle dedi, “Bana ne kadar minnettar olduğunu biliyor musun?”. Hye Jung da şöyle cevap verdi, “Bilmiyorum.” Yoon Do, “Bilsen senin için iyi olabilirdi. Lezzetli bir şeyleri yiyebileceğini bilmek de iyi olabilirdi.”

Bunu duyan Hye Jung ona dik dik baktı ve o ekledi, “Senin bana bakma şeklini seviyorum” Bu da Hye Jung’u fark edilebilir şekilde rahatsız etti. “Neden böylesin? Tüylerimi diken diken ediyorsun.”

“Kadınlar tüylerinin diken diken olmasından hoşlanır, bilirsin. Başlangıçta, irkilirsen demek ki işe yaramıştır.” Ona bakarak ekledi, “Galiba seni kadın olarak görüyorum. Yarın kantinde beraber yemek yiyelim. Birlikte yemeyi paylaşalım ve sonra ameliyata girelim. Evet de.”

Hye Jung’a kalbini açan Yoon Do, Hye Jung’un tepkisi ne olacak ve bu iş arkadaşlıklarını nasıl etkilyecek? Hye Jung sonunda babasıyla yüzleşecek mi?

Tüm bu soruların cevabı ve daha fazlası gelecek Doctors bölümlerinde. Dizi her Pazartesi ve Salı günü saat 22:00’de yayınlanıyor.

Kaynak: @kontentshot

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

