Doctors 5. ve 6. Bölüm, Kaç Baş Rol Erkek Var Bu Dizide?

426ac638-e9a2-424d-9358-85c8bf226bf7

Doctors’da tam olarak kaç tane baş rol erkek var? Cevap: olması gerekenden daha fazla etrafta dolaşıyor! Bu hafta ki bölümler bize vaat veren erkek karakterlerin şaşırtıcı diğer yanlarını gösterdi, yeni bir karakterin çekici tanıtımı ve favori birinin başka yönleri. Şimdi sizler için cevabı bulacağız.

Logan: Öyleyse tamamen dürüst olacağım ve bu diziyi coşturmak için fikrim olmadığını söyleyeceğim. Bu hastane akıllı, sevimli ve yetenekli adamlarla dolu. Cidden ama ben niye doktor olmadım ki? Of be. Teslimatçı adam bile iri kıyım! Elbette o Ji Soo olduğu için parantez açıyorum. Bayanların göz bebeğinin kim olduğunu bize kim ispatlayabilir?

June: Oh bu harika!! Bu dizideki tüm göz bebeklerine bayıldım. Logan ile aynı düşünüyordum. Keşke böyle insanlarla dolu bir hastanede çalışsam diyordum. Onlara bakmak çok eğlenceli olabilirdi. Ji Soo’nun birden ortaya çıkmasına bayılıyorum! Hye Jung ile arasında neler olduğunu bilmek istiyorum!

4d83934c-cbbe-4006-85c6-477c0b93edaa

DeShonda: Ben bu dizinin bize tanıttığı göz bebeği erkekler yüzünden liseli kızlar gibi oldum. Çok fazla potansiyelleri var! Siz bayanlara katılıyorum, kesinlikle yanlış iz üzerindeyim. Ve Ji Soo benim için sadece bir bonus. Ben Hye Jung ve Soo Chul arasında ki ilişkiyi merak ediyorum.

Logan: Soo Chul ve Hye Jung’u bilmek istiyorum ama cevabı beğenmeyeceğim için korkuyorum da. Beklenmedik sevimli ve gerçekten görmek için heyecanlandığım Yoon Do’nun amcası/Ji Hong’un en iyi arkadaşı. Çok flört sever biri! Üç adamın hepsinin birlikte olduğu sahne komikti. Aralarında ki uyum aşıklar kadar söz verici görünüyor.

June: Katılıyorum! Çok komik yanları var ve onu çok beğeniyorum! Dizi hakkında beğenmediğim tek şey Seo Woo’nun babası ve dedesi. Onlar çok gölgeli, Ji Hong’un babasının ayağını kaydırmaya çalışıyorlar.

DeShonda: Erkekler hakkında tatlı çekişmeden bahsetmeyi umuyordum. O üçünün iletişimini beğeniyorum. Yoon Do’nun amcası çok çekici, neşeli ve onu izlemeyi seviyorum. June’a katılıyorum, Seo Woo’nun babasını ve dedesini beğenmiyorum. Ji Hong’un babasından kurtulmaya çalıştıklarına inanamıyorum. Ama çok gizemliler.

8e295545-cead-4004-8bb5-3e784b68e421

Logan: Evet şu ana kadar Seo Woo’nun babası ve dedesi çok uzak bir yere gidebilir ve hiç geri dönmezlerse de sorun olmaz. Gerçekten beni hasta ediyorlar. Ji Hong’un babası çok tatlı ve onu acı çekerken görmek kötü olacak. Ji Hong’un babaanne için belgeleri toplayıp yardım etmesi iyiydi.

June: Aynen. Sadece Ji Hong’un babasına kötü bir şeyler olmamasını umuyorum. Galiba öyle olursa delireceğim. Dosyada ne olduğunu görmek için gelecek haftayı iple çekiyorum. Eksik belge olmaz umarım. Gizemli insanların hilelerini kapatmak için bir şeyler yapacağını düşünüyorum.

DeShonda: Benim çok büyük beklentim var gelecek haftaya dair. June gibi belgelere zarar gelmemesini umuyorum. Bu durumda daha fazla zorluk olabilir. Ama gizemli insanlara bakmalıyız.

ba195735-defa-4bf1-8e65-2dcbd522a870

Logan: Ji Hong Hye Jung’a ne olursa olsun yardım etmeye karar verdiği için rahatladım. Babaannesinin hasta kaydının yazılı olduğu kağıdı yırttığında epey endişelenmiştim. Bu çok kabaydı. Ona yardım etmek istemese bile, neden kağıdı yırttı ki? Hala biraz kızgınım ama üstesinden geleceğim. Onu seviyor gibi görünüyor ve onun için en iyisini istiyor bu yüzden ufak bir hatası mazur görülebilir.

June: Aynen katılıyorum! Kağıdı yırttığında çok sinirlendim. Ona yardım etmen lazım diyecektim az kalsın! Babaannesine ne olduğunu anlamıyorsun, o harfi harfine aklında tutuyor acısını. Bu yüzden kağıdı geri yapıştırdığını gördüğümde rahatladım ve babasından yardım da istedi. Bu hafta şimdiden 7 ve 8. bölümleri izleyeceğimize inanabiliyor musunuz? Tempoyu ve senaryoyu seviyorum, umarım daha iyiye gider.

DeShonda: Kağıdı yırttığında benim de kafamda karıştı. Hye Jung’a yardım etmeyeceğini düşündüğüm için bilgisayarıma sayıp sövdüm. Ama babasından yardım istediğinde memnun oldum. June’u anlıyorum, zaman dizilerle çok çabuk geçiyor. Hikayenin temposundan ben de hoşnutum. Senaryo cidden izleyiciyi ilgili kılıyor ve absürd anlar yok dizide.

467b4a79-9e77-494b-8c67-33ad203b021c

Logan: Hayır, DeShonda, gerçekten hiç abuk subuk sahne yok. Kesin olan tek şey 6. bölümde gördüğümüz ilk öpüşme sahnesiyle gücenmem. Nasıl hissettiğim konusunda emin değilim. Umduğum gibi tutkulu veya romantik ir öpüşme değildi. Ama aynı zamanda dizi ilgilenmediğim pek çok yere doğru kayıyor. Park Shin Hye öpüşme sahnelerinde en iyi geçmişe sahip biri değil ve bu dizide de çok farklı olmayacak gibi görünüyor.

June: Doğru! Öpüşme sahnesi klişeydi. Yağmurda geçiyordu ama şok edecek kadar değildi!! Hye Jung okuldayken ikisinin arasında ki uyumun başladığını hala hatırlatan küçük bir bölümde var. Üzgünüm, bunun üstesinden gelebileceğimi sanmıyorum. Lol

DeShonda: Evet cidden June, bu öpüşme sahnesi çok klişeydi. Beni çok da fazla rahatsız etmiyor çünkü ileri ki bölümler de daha tutkulu sahnelerin olacağını sanıyorum. Hye Jung ve Ji Hong arasında ki uyumu seviyorum. Ama Hye Jung’a abayı yakan çok fazla yakışıklı erkek var. Seçenekler çok. İlişkilerinin okulda başladığını da unutmadım. Sadece biraz daha yaşlı hallerine bakıyorum. 13 yıllık zaman aşımına şükürler olsun. Eğer böyle olmasaydı, daha ilgili olamazdım.

8e5e220b-4546-49fd-9700-03b4cca4d5bd

Logan: Ji Hong’un doğru yaptığı tek şey Hye Jung’u açıkça çekinmeden sevmesi. Hem de çok. Ve açıkça Hye Jung da ondan biraz hoşlanıyor. Ama senaryo amacı gereği, aralarında ki bazı şeyler tereyağından kıl çeker gibi görünüyor. Tecrübelerim bana ikisinin arasında ters gidecek bir şeyler olacağını söylüyor. Ve gerçekten Yoon Do’yu daha çok gördükçe onu daha da seviyorum. O çoktan kendine iyi bir yer edindi ve Soo Chul’nun masaya ne koyacağını bilmiyoruz. Off, bazı şeyler karışacak. Sadece bunu biliyorum!!!

June: Harbiden!! Yoon Do bana çok samimi geliyor! Çok sevimli ve Soo Chul hakkında daha çok şey bilmek istiyorum. Hem de Seo Woo’yu da unutmayalım.

DeShonda: Ben de Yoon Do’yu beğenmeye başladım. Sanırım o çok sevimli. Ama Logan’a aktılıyorum, bazı şeyler çok karmaşık olacak. Ve siz Ji Hong ile Hye Jung’u arasının iyi olacağını söylerseniz, iyi bir noktaya işaret etmiş olursunuz. Olayların karışmasını dört gözle beklemiyorum ama nasıl olacağını da merak ediyorum doğrusu.

87508a95-7a06-41fd-af0e-44e4047c9e21

Logan: Bizim gördüğümüz en talihsiz karmaşalardan birisi, ki çoktan gördük Hye Jung’un üvey annesinin ortaya çıkmasıyla. Kalbimin onu gördüğümde yanmaya başladığını hissettim. Bu kadından çok nefret ediyorum ve babaannesi öldükten sonra Hye Jung’a zalimce yaptığı şeyler için affedildiğini hayal edemiyorum. Onu tekrar göreceğimizi hiç düşünmemiştim ama işte burada.

June: Tamamen katılıyorum. O kadını tekrar görmek istemiyorum ve Hye Jung’un üvey kız kardeşini de öyle. Üzgünüm ama babası onu terk ettiği zamanı düşünün. Bir de üstüne üstlük, üvey annesi Hye Jung’a annesi olduğu için indirim yapmasını söylüyor. Bu kadın kalpsiz ve alçak.

DeShonda: Ah, evet ben de onu görmek istemiyorum. Hastaneye geldiğinde hiç iyi niyetli değildi. Davranışıyla şok geçirdim ama sonra tekrar umulduğu gibiydi. Çok haklısın June. kalpsiz onu tanımlamak için mükemmel bir kelime.

Kaynak: @dramafever

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s