Calvin Chen’in Park Shin Hye ile Röportajı

eddcccaa2af14c60bf4851d03f3fc25f

Evet baylar bayanlar. İşte sizlere bir röportaj daha. Keyfini çıkarın…

Calvin: Bugün Tayvan’da bir dizide rol almak için ne yazık ki son kez bulunan aktris Park Shin Hye ile röportaj yapıyorum. 

Park Shin Hye: Merhaba! Herkesi gördüğüm için çok mutluyum! Ben Park Shin Hye.

Calvin: Pekala, Shin Hye önceden Tayvan’da bir dizide rol aldığı için, burada uzun bir süre kalması gerekmiştir. Tayvan’ın sana nasıl bir etkisi oldu?

Park Shin Hye: Benim için farklı bir ülkede rol almak çok fazla adaptasyon gerektirdi ama ekip ve rol arkadaşlarım benimle çok ilgilendi bu yüzden Tayvan üzerimde çok mutlu bir etki ve çok ilginç anılar bıraktı. Tayvan gerçekten eğlenceli bir yer.

Calvin: Tayvan’da ziyaret edip hatırladığın ilginç yerler var mı?

Park Shin Hye: En derin etki bırakan gece marketiydi. Evet gece marketi.

Calvin: Nerede? Hangi gece marketi?

Park Shin Hye: Adını unuttum..

Calvin: Lam gece marketi var.

Park Shin Hye: Ah! Evet oraya gitmiştim, hatta bir kaç oyun bile oynamıştım.

Calvin: Hiç günlük Tayvan ürünlerinden yedin mi?

Park Shin Hye: (Elma şekeri tanımlıyor)

Calvin: Elma şeker mi?

Park Shin Hye: Evet karides, her çeşidini yerim karidesin. Tayvan’da karides yemeği çok leziz oluyor.

Calvin: Tayvan ve Kore’de oyunculuk anlamında fark buldun mu?

Park Shin Hye: Oyunculuk tarzı ve ortamı Kore’ye çok benzer. Kore’de aktörler büyük bir aile gibi ve etkileşim samimice. Bu anlamda Tayvan’da ki aktörleri ve set ekibini benzer buldum. 

Calvin: Senaryoda Çince ve Korece vardı. Çevirmede hiç zorluk yaşadın mı?

Park Shin Hye: Çince cidden zor. Evet aslında sette aktörlerle replikleri prova yaptığımız zamanlarda çok fazla NG yaptığım yerler oluyordu. Aktörler repliklerini bitirdiğinde farkına varamıyordum bu yüzden daha sonra Çince ve Korece’de ki benzer karakterleri öğrenmeye başladım. Diğerlerinin ne söylediğini dikkatlice dinliyordum ve pratik yaparken sonunu hatırlamak için çok çalışıyordum. Ne söylediklerini adım adım takip ediyordum. Biraz zor olsa da repliklerini bitirdiklerini gözlerinden anlayabiliyordum.

Calvin: Şimdi Kore’de Jung Yong Hwa ile yeni bir dizi çekiyorsun. Onunla ikinci kez çalışmak nasıl?

Park Shin Hye: YAB’da Yong Hwa yeni çıkış yapan bir aktördü. Bu yüzden o zamanlar biraz tuhaftı ama Heartstrings’de oyunculuk yeteneklerinin ilerlediğini gösteriyor. Bu kez onunla çalışırken ne kadar hızlı ilerlediğini gördüğümde, çok şaşırdım. Gerçekten büyük bir ilerleme gördüm ona dair.

Calvin: Yong Hwa ile çekim yaparken çok NG oluyor mu?

Park Shin Hye: Çok az oluyor ve dediğim gibi o kendini çok geliştirmiş.

Calvin: Pekala, rol aldığın erkek aktörlerin tamamını düşünecek olursan, hangisi en ilginciydi ya da hangisi en çok NG yapıyordu?

Park Shin Hye: Elbette bütün bu aktörlerle rol alabildiğim için çok mutluyum. George çok hatalı kelime söylüyordu bu yüzden Tayvan’da iken onunla olan sahnelerimde çok NG oluyordu. (Hayate the combat butler’dan rol arkadaşı) Onun yurt dışında uzun süre yaşamış olduğunu bu yüzden Çince’sinin yeterince akıcı olmadığını duymuştum.

Calvin: Tamam standartların aşağısında, ondan Çince öğrenme! Ben de onunla rol yaparken çok NG yapıyordu.

Park Shin Hye: Gerçekten mi?

Calvin: Bildiğin kadarıyla iyi Çince konuşamıyor yani?

Park Shin Hye: Biliyorum onunla sohbet ederken set ekibi bile ondan Çince öğrenmemi söylüyordu.

Calvin: Sana ne öğretti? Herhangi birşey?

Park Shin Hye: Arkadaş, lezzetli, ekip bu tarz şeyler…

Calvin: Sana sevgi ile alakalı kelimeler öğretmedi mi?

Park Shin Hye: Hayır hiç öyle bir şey öğretmedi.

Calvin: Ya da sana gizli gizli mi söyledi bunları kişisel olarak? Şaka şaka!🙂 Yaptığın rollerden hangisini kendine en tanıdık buluyorsun?

Park Shin Hye: Son zamanlarda YAB ve Heartstrings vardı. İki rolde bana gerçek hayatta çok benziyor.

Calvin: Hangi bölümü? Sana en çok neresi benzer geldi?

Park Shin Hye: Yaşam dolu olmak.

Calvin: Zindelik mi? Gerçekten mi?

Park Shin Hye: Gerçekten zindelik ve oyunbazlık. Dizide ki arkadaşlarımla aram da çok iyi.

Calvin: Peki normalde rol yapmadığında ne yaparsın?

Park Shin Hye: Uyurum.

Calvin: Rol yaparken çok yorgun düşüyorum ve 3 dakikada bile uykuya dalabiliyorum.

Park Shin Hye: Ben de öyleyim!

Calvin: Çok hızlı değil mi? Saç tarzımızı korumamız gerektiği için öyle uyumalıyız. Saç. Saç.

Park Shin Hye: Doğru, doğru.

Calvin: Bu yüzden böyle uyuyoruz sen de mi öylesin?

Park Shin Hye: Kafa sallar…

Calvin: O da böyle. Müthiş. Aktris olmanın yorucu olduğunu mu düşünüyorsun?

Park Shin Hye: Çocukluğumdan beri rol yaptığım için, bu tarz bir hayata alışkınım. Çok ilginç. Oyunculuk benim tutkum ve her defasında yeni bir iş ya da karakter gördüğümde ilgileniyorum.

Calvin: Hiç düşündün mü.. belki de şarkı söylemeyi ya da oyunculuğun yanında bir şey yapmayı?

Park Shin Hye: Geçen sene Jang Geun Suk ile Anjell şovu düzenledik. Şov şarkı söylemeyi de içerdiği için ilginçti. Gelecekte fırsatım olursa, kendi adıma bir müzik CD’si çıkartmak istiyorum.

Calvin: Dans etmek de var mı?

Park Shin Hye: Dans etmeyi seviyorum.

Calvin: Hiç özel ders aldın mı yoksa kendi kendine mi öğrendin?

Park Shin Hye: Gençken şarkıcı olmak istemiştim bu yüzden özel ders aldım ve pratik yaptım.

Calvin: Ah, bu yüzden özel ders aldın demek. Sıklıkla insanlar rol yapma çok yorucu olduğu için çok yemek yerler ve kilo alırlar. Sen nasıl bedenini koruyorsun?

Park Shin Hye: Sadece çok yerim.

Calvin: Çok ye, çok ye ama Tayvan’da çok yemeyi düşünme! Gece 12’den sonra insanlar gece klüplerinde çok yerler.

Park Shin Hye: Endişelenmemiz gereken ve dayanmamız gereken şeyler var.

Calvin: Oynadığın tüm dizilerden en takdir ettiğin karakter hangisi?

Park Shin Hye: Son zamanlarda Lee Shin. Çok yakışıklı bir karakter.

Calvin: Yong Hwa’nın oynadığı karakter, seni hangi özelliği çekti?

Park Shin Hye: Kibarlığını ve anlayışlı oluşunu takdir ediyorum. Bu bütün kadınları cezbeder.

Calvin: Yani sen bencil olmayan ve hislerini açan erkekleri beğeniyorsun?

Park Shin Hye: Bunu hiç düşünmedim ama öyle bir erkek yok bence! Varsa da ben bilmiyorum!

Calvin: Bir erkeği beğendiysen, cesur olup duygularını söyler misin?

Park Shin Hye: Bunu yapamam değil de, ne bileyim ortada bir yer, bilemem.

Calvin: Çekingen misin? Hayır, hayır, değilsin. İşte böyle. İstiyorsun ama korkuyorsun da. Hislerini açamazsan, karşı tarafın ne hissettiğini de bilemezsin ve şansını kaybedersin.

Park Shin Hye: Hala gencim bu yüzden daha çok şansım olur diye düşünüyorum.

Calvin: Ne çeşit rollerle kendine meydan okumak istiyorsun? Ya da ne tür dizilerde oynamak istiyorsun?

Park Shin Hye: Şimdiye dek aksiyon yapımında yer alamadım.

Calvin: Aksiyon dizisi, gerçekten mi?

Park Shin Hye: Gerçekten denemek istiyorum.

Calvin: Nasıl at binileceğini biliyor musun? Rol için mi kişisel ilgiden dolayı mı öğrendin? Bana da öğret.

Park Shin Hye: Rol için öğrenmiştim.

Calvin: Oyunculuğun yanında geleceğe dair ne tür planların var?

Park Shin Hye: Dizi yayınlandıktan sonra okula geri dönüp derse girmek istiyorum.

Calvin: Okul.

Park Shin Hye: Dizinin tanıtımı bittikten sonra, ondan sonra yolculuk yapmak istiyorum.

Calvin: Tamam son olarak Tayvanlı hayranlarına ne söylemek istersin?

Park Shin Hye: Herkese merhaba, ben Park Shin Hye. Bugün sizlerle röportajda buluşabildiğim için çok mutluyum. Umarım Tayvan’a yakında yine gelebilirim ve sizlerle tekrar buluşuruz. Teşekkür ederim…

Calvin: Çok teşekkürler Park Shin Hye, teşekkür ederiz…

Kadın sesi: Park Shin Hye oldukça samimi biri. Neden popülerliğinin artmasına şaşmamalı. Lütfen Shin Hye’nin dizilerine çok destek verin.

Calvin: Shin Hye! Shin Hye! Seninle tanışmak çok güzeldi! O çok çekici bir bayan. Daha önce Hayate’de rol almak için buradaydı. Dizinin şu sıralar Kore’de de yayınlandığını biliyor musunuz? Hayate bizim şirketimizden bir yapımdı ama bu rol için savaşmadığıma inanamıyorum. Şimdi biraz pişmanım. George Hu! Sadece takılıyorum. O benim kardeşim. Biz aynı şirketteniz bu yüzden böyle davranmamalıyım. Umarım ilişkimize Kore’de devam edebiliriz.

Kaynak: @Mandy-PSHIC

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

