Park Shin Hye ve Kim Rae Won Yağmurda Aşk Sahnesi

CmnGbJ4VMAALlmJ

Doctors, Kim Rae Won Park Shin Hye, yağmurda dans sahnesi, 1 dakikada %25,71 reytinge ulaştı.

  1. Kim Rae Won’un oyunculuğunu beğeniyorum. Gülüşü çok rahatlatıcı. Park Shin Hye’nin gözleri tıpkı bir melek gibi.
  2. Biraz abes olsa da kalbim küt küt attı.
  3. Erkek olsam da Kim Rae Won’un oyunculuğu ile heyecanlandım.
  4. Beklendiği gibi, ikisinin uyumu harika ötesi.
  5. Pazartesi lütfen çabuk gel! Lütfen fragmanı çabuk yayınlayın!
  6. Kim Rae Won başka bir dünyadan gelmiş gibi, Park Shin Hye hala bir tanrıça. Yağmurda ıslansa bile çok güzel!
  7. Yapımcı bilerek yağmuru seçmiş gibi. Bu bana çok saf bir his verdi.
  8. Sahneyi bir kaç kez izledim. Biraz çocukça olsa da çok doğal. Kim Rae Won için söyleyecek söz bulamıyorum.

Kaynak: @Pshdaily

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

