Park Shin Hye B2ST’den Junhyung’un Hediyeleriyle Duygulandı

ıg2

B2ST’ den Junhyung ve oyuncu Park Shin Hye bir kez daha birbirlerine olan sadık arkadaşlıklarını gösterdiler. Onları bu şekilde yakın görmek çok iyi.

8 temmuz günü Park Shin Hye instagram hesabından yeni dizisi”Doctors” için Junhyug’un gönderdiği hediyelerin resmini paylaştı. Ve altına şunları yazdı:

“Kendimi iyi hissetmiyordum bu yüzden SeungHoon’a beni mutlu edebilecek bir şey olsa, ne kadar da iyi olur demiştim ki Daebak!! O da ne!! Junhyung’un üç haftadır bana hiç bir şey belli etmeden hazırladığı sürpriz hediyeyi gördüm. Bunu nasıl tarif edebilirim. Çok teşekkür ederim. Gerçekten çok teşekkür ederim. Neşelendim ve diziyi çekmeye devam ediyoruz, Junhyung! Aslında akşam yemeği yemeyecektim ama karar değiştirdim 2 tabak yiyeceğim. Ağlıyorum. Junhyung sen harika bir adamsın.”

ıg
“Kahve kamyonu da var. B2UTIES’in sevilen Junhyung’u çok hoş biri. Gerçi bunu zaten biliyorsunuzdur, söylememe gerek yok. Teşekkür ederim. Tüm gün teşekkür etsem bile yetmez.”

Bu çok harika! Onun için çok iyi. Junhyung sizce de çok nazik değil mi?

Kaynak: @allkpop

Çeviri: Elifnur@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

