Doctors 5. Bölüm Netizen Yorumları

ll3

Xports News – Naver: ‘Doctors’, Kim Rae Won ♥ Park Shin Hye aşkı, ne olursa olsun evet!

1. [+9,337, -111] Kim Rae Won’nun rolü tanrının eseri… Dokto Ji Hong tam da Kim Rae Won için yazılmış bir rol. Park Shin Hye’ye “nappun gijibae-pis cadı” diye seslenmesine inanamadım. Özgüvenini seviyorum ㅜㅜ Fragman ♥ ben ㅜㅜ Neyden bahsediyor acaba ㅜㅜㅜㅜㅜ Ah bunu çok sevdim.

2. [+7,607, -77] “Burada durumlar biraz karışık anlaşılan. Ben dışarıda bekleyeyim madem.” -Moohyul

3. [+5,811, -87] Kim Rae Won gerçekten cennetten gönderilmiş.ㅡㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

4. [+5,381, -72] Ah!!!!! Çıkma içgüdülerim uyanmış vaziyette !!!! Kim Rae Won kalbime kelebekler bahşetti. ㅠㅠㅠㅠㅠ

5. [+4,260, -92] Kim Rae Won’un sesini gerçekten çok seviyorum. ~~

6. [+1,622, -12] Yoon Doㅋㅋㅋㅋㅋ Bıçağı görür görmez dışarı çıkmak istediğini söyledi ve ellerinin ikisinin üzerine yere çöktü. ㅋㅋㅋㅋㅋKarakterini tamamen anlıyorum.ㅋㅋㅋㅋㅋ

7. [+1,504, -12] Neden Park Shin Hye’nin etrafında bu kadar çok adam var? ㅋㅋKim Rae Won, Yoon Kyun Sang, Lee Ki Woo, Kim Min Seok, üstüne bir de gaz teslimatçısı çocuk. Aşk beşgeni mübarek ㅋㅋㅋ

8. [+1,458, -9] Yoon Kyun Sang çok eğlenceliㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋㅋㅋ

Cml4nLgUkAAc2cs

Sports Seoul – Nate: ‘Doctors’, Park Shin Hye ♥ Kim Rae Won, aşklarının ilk cebhesinde türlü sorunlar çıktı.

1. [+685, -33] Senaristim lütfen baş rollere konsantre ol!!!! Park Shin Hye ve Kim Rae Won’un sahneleri en iyisi. O ikisine konsantre ol lütfen!!!

2. [+603, -48] Park Shin Hye gerçekten çok güzel. Doğal güzelliğin verdiği onur.

3. [+554, -34] Sonda bıçaklandı, değil mi? ㅜㅜ Park Shin Hye bu dizide çok havalı. Ben de bir kadınım ama, ona aşık olacağım.

4. [+84, -3] Bu arada, Park Shin Hye ile Lee Ki Woo’nun uyumu beni giderek daha çok cezbediyor. Daha 5 bölüm izledik ama ortalık çoktan kızıştı bile- ayılıp bayılan ikinci adam, iddialı baş rol erkek,şıpsevdi 2.kadın başrol, bıçaklanan baş rol kadın.

5. [+82, -7] Lee Sung Kyung doktor, makyajını biraz azaltması gerekir.

proxy

Sports Chosun – Naver: ‘Doctors’, “Bad gijibae”…Kim Rae Won sinsi ahjussi.

1. [+4,946, -75] Kim Rae Won harikalar yaratıyor.ㅎㅎㅎ

2. [+4,035, -57] Oyunculuğu çok sağlam, o olgun yüz hatlarıyla bile kalpleri titretmeyi başarıyor.♡♡♡♡♡ Kalbimi çaldın Doktor Hong-♡♡

3. [+3,709, -60] Gülümsemesi her zaman çok güzel, çok şaşırdım. Böyle parlak roller için çok uygun.

4. [+2,734, -99] Ama o ahjushi olamaz…

5. [+2,261, -42] Kim Rae Won ㅠㅠㅠㅠㅠ Park Shin Hye ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

6. [+754, -22] Ahjushi mi?… Tüm yakışıklılar oppa’dır.

Kaynak: @kkuljaem.blogspot

Çeviri: Candy@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

