Park Shin Hye Tabloid Bintang Endonezya Röportajı

CmV6bu-UMAAqRdE

Stairway to Heaven (2003) dan You’re Beautiful (2009), Heartstrings (2011), The Heirs (2013) ve Pinnocchio (2014) ya kadar, Park Shin Hye zirvede ki Koreli aktrise dönüştü. Geçen sene, onun adı Forbes dergisine göre, en etkili 40 Koreli ünlü içinde yer aldı. Bu yıl, o Doctors dizisiyle geri döndü.

Doctors Yoo Hye Jung adında bir kızın sorunlu çocukluğu ile aldığı yaralar yüzünden kendini başkalarına kapatmasını ele alıyor. Bununla birlikte o sorunlu kişiliğini geride bırakıp tutkulu bir doktora dönüşüyor, elbette ki akıl hocası Ji Hong ile tanıştıktan sonra.

Shin Hye ile şahsen karşılaşmak çok anlamlı bir tecrübe oldu. Biz Shin Hye gibi zirvede ki bir aktrisin röportajı kabul ederken kesinlikle kuralları ve özel şartları olacağını düşünmüştük. Koreli sanatçılar genellikle röportaja başlamadan önce sorulacak soruların listesinin tamamını görmek istiyorlar. Bu onların bilindik imajlarını korumaları için seçtikleri bir yol.

CmEcIQ0UoAA--76

Onlar imajlarını zedeleyecek çelişkili soruları sevmiyorlar. İkinci kural ise kişisel, dini, aşk ilişkileri ya da kötü tecrübeler hakkında ki sorulara cevap vermemeleri.

Shin Hye ile yapılan röportajda olanlar gerçekten beklenmedikti. O her türlü soruyu kabul etti, hatta zorbalık türünde oldukça kişisel soruları bile. Cevapladığı bütün sorular çok hazırlıksız, düşünceli ve zekiceydi. Ah, evet, biz Park Shin Hye’ye vurulduk cidden.

Senden daha kıdemli olan Kim Rae Won ile oyunculuk yapmak nasıl bir duygu?

Park Shin Hye: Bu projeden önce Lee Min Ho, Kim Woo Bin, Lee Jong Seok ve Jang Geun Suk gibi kendi yaşımdaki aktörlerle çalıştım. Onlarla çalışırken birbirimize güç veriyorduk ve böylece dizi başarılı oluyordu. Kim Rae Won ile çalışırken, o bana arkadan destek verdiği için bu diziye öncülük ediyormuş gibi hissediyorum. Rol yaparken çok rahat hissediyorum ve onunla rol yaparken özellikle güvende oluyorum. Yaş farkımız sayesinde ona gerçekten güvenebiliyorum.

2ln7KlXQgQo

Peki diğer aktörlerle uyumunu nasıl hallediyorsun?

Park Shin Hye : Bizim aramızda ki harika uyumu diziyi izlerken hissedebilirsiniz. Sette ki ortam çok neşeli çünkü aktör ve aktrislerin eğlenceli karakterleri var. Lee Sung Kyung’un harika bir enerjisi ve şevki var, o bizimle şakalaşmayı seviyor. Ayrıca onunla rol yaparken rahat hissediyorum çünkü bizim çok benzerliğimiz var.

Clo6-8TUsAAIvzG

Yoon Kyun Sang’a gelince, bizim birlikte çok fazla sahnemiz olmasa da daha önce “Pinocchio”da birlikte çalışmıştık. O çok keyifliydi ve şakalaşmayı seviyor. Eğlenceli karakterlerimiz sayesinde set ortamı çok enerjik oluyor.

ıg

Daha fazlası, Doctors ekibi çok rahat ve bana tanıdık çünkü daha önce; Pinocchio, The Heirs ve Prince Hours gibi rol aldığım dizilerde birlikte çalışmıştık. Ekip ve aktörler arasındaki uyum anlamında, sanırım Doctors en iyisi.

ıg

Avukat, muhabir ve şimdi de bir doktoru oynuyorsun. Aktris olmasaydın, şimdi yapmak istediğin iş ne olurdu? 

Park Shin Hye : Piyano çalmayı seviyordum. Annem, “Ders çalışmak çok önemli değil ama ben senin piyano çalmanı istiyorum.” dediği için küçükken piyano çalıyordum. Çocuklara da çok alışkınım. Bu yüzden kendimi ana okulu çağındaki çocukların piyano öğretmeni olarak hayal edebilirim. Böyle bir kariyeri düşünmüştüm ama şimdi aktris olmayı seçtiğim için mutluyum.

Doctors’da zorba bir karakter oynuyorsun. Okulda, nasıl bir öğrenciydin? Hiç zor zamanların oldu mu?

Park Shin Hye : Çok genç yaşta aktris olarak çıkış yaptım, bu yüzden okulda çok fazla anım yok. Genellikle sabahları derse giderdim ve öğleden sonra da sete. Ayrıca küçüklüğümden beri insanlar beni tanıyor, bu yüzden benim en büyük iş yerim başkalarının önünde olduğum zamanlarda ki hal ve hareketlerimin olduğu yer. Bundan dolayı, benim için çok zor olan kurallar koyuyorum kendime. İlk başta arkadaşlarım bana düşmanlık beslediğinde yaşadığım o zor zamanlarla nasıl başa çıkacağımı bilmiyordum. Ama adi bir insan olmayı denemedim. Ailem ve lisedeki arkadaşlarım, menajerim ve ajansım sayesinde yanlış yollara sapmadım. Beni rahatlattılar ve ilgilerini eksik etmediler.

tumblr_o9g3x6nQw01u89bdco6_400

Hayatının temel amacı nedir?

Park Shin Hye : Mutlu bir hayat yaşamak temel amacım. İzleyicilere anlamlı mesajlar ulaştırabilen bir aktris olmaya devam etmek istiyorum. İhtiyacı olan insanlara hep yardım eden Audrey Hepburn gibi olmak istiyorum. Daha önce, kendim ve hislerim için rol yapıyordum, neden başka birisi için bir şey yapmam gerekiyor ki diye düşünüyordum. Bununla birlikte, inancım sizler gibi ben de Hristiyanım. Ve bir hristiyan olarak, kendime sordum, belki bu Tanrı’nın verdiği bir görevdir, beni mutlu eden işleri yapmak ve aynı zamanda başkalarının mutluluğu için kendimden biraz da olsa ödün verebilmek. Belki yorulmuş olsam da, benim küçük bir adımım başkaları üzerinde fark yaratabilir, bu da beni çok mutlu eden bir şey.

Bu yüzden mi sosyal hayatta çok aktifsin?

Park Shin Hye : Galiba bu ailemin etkisi. Onlar zor zamanlardan geçmişlerdi ama yine de daha kötü durumda olan insanlara yardım etmeye devam ettiler. Paylaşmanın doğal bir şey olduğuna inanıyorum, bir görev ya da zorunluluk değil. Ben de yardım ve destek alıyorum ajansımdan ve sosyal işler yaparken hayranlarımdan. Yardım almadan bunları yapamazdım. Bana yardım etmek isteyen hayranlarım sayesinde, onların yardımları ile her şey mümkün hale geliyor.

RO68454227_w1000_h0

Park Shin Hye Kore’nin en etkili insanlarından biri. Böyle anılmak sana ne hissettiriyor?

Park Shin Hye : Geçmişte, sorumluluk ve böyle bir etiket bende yük oluyordu çünkü şartlarım hakkında sıklıkla şikayet etmeme neden oluyordu. Bununla birlikte, bu etiketi düşünmeyi bıraktıktan ve zihnimi boşalttıktan sonra, iyi fırsatların beni hep takip edeceğini düşünmeye başladım. Çoğu şeyde kendimden şüphe etmeyi kestiğimde, adım adım iyi insanlarla, iyi şeylerle doğal olarak karşılaşmaya başladım. Bu etiket için çok minnettarım.

İşinde ki en stresli şey nedir?

Park Shin Hye : Evet, çok fazla stres var. Ama sanırım, iyi ve kötü şeyler daima orantılı olarak meydana geliyor. En önemli şey sizin daha çok hangisinin tarafında olduğunuz. Geçen sene, çok fazla işim vardı ve mutsuzdum. Bu sene, aynı seviyede stres aldım, fiziksel ve ruhsal olarak ama iyi ve olumlu yanları görmeye çalışıyorum, yorucu olan şeyleri unutuyorum. Tüm zorluklarla, hep iyimser olmayı seçebileceğimi bilerek ve kötü düşünceleri unutarak yüzleşebileceğime inanıyorum. Eğer başkalarını etkileyebilen bir insan olursam, onlara sadece olumlu etkilemeyi isterim.

Güney Asya’da, özellikle Endonezya’da hayran buluşması düzenlemeyi planlıyor musun? 

Park Shin Hye : Evet, bu sene Güney Asya’da etkinlikler planlıyoruz. Tayland’a ve Filipinler’e gelmiştim ama Malezya, Endonezya, Singapur gibi diğer ülkeleri de ziyaret etmeyi isterim. Çeşitli ülkelerde ki hayranlarımdan mesajlar aldığımda, dil ve kültür farklılıklarımız yüzünden şaşırmış ve etkilenmiştim. Bu beni daha çok çalışmaya sevk etti. Ve beni bu zamana dek desteklemiş olan herkese teşekkür etmek istiyorum. Bu diziyi tamamladıktan sonra, hayranlarımla buluşmak ve onlarla yüz yüze konuşmak istiyorum.

Kaynak: @tabloidbintang

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

