Doctors’ı İzlemek İçin 5 Neden

ec9f5149-6a76-4804-b7ee-4dbe594b1b0eEğer sizde benim gibi “Doctor Crush” ın ilk iki bölümünü çoktan izleyip, hemen sonra ikinci bölümde askıdaki ilginç siyah deri pantolandan sipariş etmeye gitmişsinizdir. Ve henüz dizi başlamadan bu deri pantolondan temin etmelisiniz çünkü bu dizi lise romantizmini ve ihaneti, tıbbi entrikaları ve dövüş hareketleri ile heyacan verici bir karışım olarak karşımıza çıkmayı vaad ediyor. Bu diziyi izlemek için pek çok neden var ama ben size beş nedenden bahsedeceğim.

1-PARK SHİN HYE

Ahh ben onu nasıl kaçırırım(!) O bir rahibe, isteksiz bir mirasçı, agorafobik bir komşu ve gerçek bir muhabir rolllarini oynadı. Ama Doctors gibi %100 zor bir rolü oynamamıştı. Onun gangster görünüşünün altında yalan söylediğinde kolayca hıçkırabilen ve  parlak bir I.Q’ya sahip bir karakter yatıyor. Onun  oynadığı karakter az çok stresli ve kendi doğrularıyla yaşayan bir kız. Dahası oynadığı aksiyon sahnelerinde de dublör olarak kendisi oynadı.  Ben gerçekten Park Shin Hye’ni böyle tekmeler ve yumruklar savurabilen çılgın bir karaktere sahip olduğunu hissediyorum.

93646b31-ca8e-42fd-a2f7-7cae35dbbfd1

2-KİM RAE WON

Ben bu diziden önce Kim Rae Won’u tanımıyordum ve aralarındaki yaş farkından dolayı kimyalarının uyuşmayacağından şüpheleniyordum. Fakat onu muhtemelen güzel duş sahnesinden sonra değil de aksiyon sahnesinde gördükten sonra o gülümseyen yüzü için bile hayran hizmeti verebilirim.(En azından ilk iki bölüm için). Ayrıca soğuk ve ilgisiz bir zengin varis olmasındansa, sevgi ve ilgisi onu gerçekten güzel bir adam yapmış.

Dipnot; Ben lisedeyken benim hiçbir öğretmenim böyle değildi. Belki böyle olsalardı ben de doktor olabilirdim. Ahhh ahhhh

1343b2f1-aed9-443a-b5ae-c36d844caf0d

3-KİM Jİ SOO

Kim Rae Won’un aksine Kim Ji Soo’yu bu diziden önce çok iyi tanıyordum. ( Bilgisayarımın ekranı hep onun resimleriyle dolu.) Fakat onları Park Shin Hye ile birlikte çiğnenmiş sahnede görüp kumandanın geri tuşuna basana kadar hiçbir fikrim yoktu. Eğer hala Kim Ji Soo’yu tanımıyorsanız kendinize bir iyilik yapın ve onu daha yakından tanımaya başlayın. O Cheer Up dizisinin koparan yıldızı oldu ve bir piyano konseri için eğitim aldığı Page Turner dizisinde de romantik görüntüler sergilemişti. Şimdi ise çekişmeli bir aşk üçgeninin sert kişilikli üçüncü şahsı olarak karşımıza çıktı. Eğer Park Shin Hye çok sevmeseydim aralarındaki  bu uyumdan nefret ederdim.

a8ce09ef-2088-4248-b4e5-a21d89ad56e1

1d3cfd26-208e-4be6-92cf-8db1e1a7159a

4-DÖVÜŞ SAHNELERİ

Bu dizi bir kulüpte bayanlar arasında patlak veren bir olayla başladı. Ben bu dövüş sahnesinin kareografisini sevdim hatta Park Shin Hye’nin karakteri göz önüne alındığında onun bir doktor olarak hastanedeki dövüş hareketleri de fena değildi. Böyle sahnelerin daha fazla geleceğini hissediyorum. Ayrıca klüpte tutuklandıktan sonra polislerin öğretmenimi arayıp karakola çağırması ne garip olurdu? Benim öğretmenimin içecek getirip de polislere çok çalışıtıklarını söyleyip teşekkür edeceğini de hiç sanmam.

ddd6358c-fddf-42cf-a909-f09924d0a81c

5- Entrika

Biz Park Shin Hye’yi paçavralıktan zenginliğe geçen ve çocukluktan rahibeliğe geçen rollerde görmüştük ama gangasterlikten doktorluğa geççen bir rolde görmemiştik. Dizinin başlangıç sahnesinde Park Shin Hye’nin nasıl ışığının parlayıp da doktor olduğunu ve öğretmen öğrenci arasındaki aşk hikayesinde lojistik dengeyi sağlamanın zor olup olmayacağını merak ediyordum. İkinci bölümdeki çılgın uçurum sahnesi göz önüne alındığında, gerçekten de onun nasıl hapisten acil servise kadar çabucak bittiğini anlayamadım. Ancak herhangi bir sağlık dizisinde ilk sırada yer alabilmek için en azımdan bir bölüme daha ihtiyaç var. Doctors’ın 1. ve 2. bölümlerinde ise ne kadar dayanıklı olduklarını gördük ve senaristler dizinin gücünün 11’e kadar düşmesinden korkmuyorlar.

1343b2f1-aed9-443a-b5ae-c36d844caf0d

 

Kaynak: @dramafever

Çeviri: Elifnur@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

