“Doctors” Yoo Hye Jung’ın Karanlık Çocukluğu

doctors-2

Park Shin Hye ve Kim Rae Won’un rol aldığı SBS dizisi “Doktorlar”, Park Shin Hye’nin canlandırdığı Hye Jung karakterinin karanlık çocukluğunu ilk kez yayınlanan bir kliple internet aracılıyla ortaya çıkardı.

Klip babasının Hye Jung ‘u dramada gösterilen büyük annesinin evinin kapısının önünde terk etmesiyle başlıyor. Hye Jung’un babası “Bizim ilişkimiz bitti” diyor ve Hye Jung “Bizim ilişkimiz evimize dışarıdan bir kadın geldiğinde bitti diye cevap veriyor.

doctors-1

Sonra Hye Jung’u üvey annesinin önünde yaralı ve hırpalanmış bir şekilde sandalyede otururken görüyoruz.

Üvey anne: “Nasıl korkusuz olabiliyorsun? Büyüklerinin sözleri senin için hiçbir anlama gelmiyor mu?”

Hye Jung: “Bu benim annemin evi.”

Üvey anne: “Unuttun mu? Annen seni terk etti ve öldü. Ben dünyada seni koruyabilecek tek insanım.”

Hye Jung: “Bana bir daha dokunma!”

Daha sonra üvey anne Hye Jung’a tokat atıyor.

doctors-3

Sonraki sahnede üvey anne Hye Jung’un büyük annesiyle konuşurken görüntüleniyor. Üvey anne: ” Beni izliyor musun? Seeing if I treat Hye Jung well?” Hye Jung’un büyük annesi  sadece gitmeden önce Hye Jung’u görmek istediğini söyler ve onu izlemez. Üvey anne cevaplar, ” Beni izleyin. Gelmeyin!”

Video Hye Jung’un anlatımıyla son buluyor, “Güzel anılar. Benim de güzel anılarım vardı. Bunu büyük annemle bir araya gelince hatırladım.”

park-shin-hye-doctors-prequel-2-800x450

Dizi yapım ekibi üyelerinden biri şöyle söylüyor; “İlk kez Hye Jung’un karanlık çocukluk hikayesini internet üzerinden yayınladık. Hye Jung’un üvey annesi ile olan ilişkisini ve Hye Jung ile büyük annesi arasındaki derin aile bağının temelini bu fragman aracılığıyla göstermek istedik.”

Kaynak: @soompi

Çeviri: MerveIşık@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

