Park Shin Hye UWeekly Singapur Dergisi Röportajı

13502109_1227411817280638_7955632840598604278_n

KAPAK YAZISI

Park Shin Hye ve Kim Rae Won’a farklı bir açıdan bakmak

Neşe saçmaktan isyankarlığa

Karanlıktan aydınlığa uzanan bir yaşam öyküsü

Park Shin Hye ve Kim Rae Won’un yeni bir diziyle arka planı, sınırları yok etmeleri, beklentileri yükseltmeleri

2 yıl aradan sonra onlar Doctors dizisiyle ekranlara dönmeyi seçtiler.

Neden mi? Çünkü onların karakterleri çok çekici.

Kim Rae Won katı ve karanlık görünümünden kurtuldu, canlı ve komik bir beyin cerrahı uzmanına dönüştü. Bu şekilde izleyicilere yeni bir yanını göstermeyi umuyor.

Park Shin Hye’nin oyunculuk yetenekleri gelişti, artık sevimli ve neşeli bir karakteri oynamıyor. Seçtiği karakter çocukluğu buhranlı geçmiş ve zor zamanlar yaşayan bir genç ve kalbini diğer insanlara kapatmış birisi. Başarılı bir beyin cerrahına dönüşüyor. Onun meydan okuyan oyunculuğu herkesi beklentiyi sokuyor.

Doctors 20 Haziran 2016 Pazartesi günü SBS’de başladı. İlk bölümünde ulus genelinde %12,9 reyting oranına ulaştı. Bu oldukça vaat veren bir sayı ve öncü bir dizi görünümü! Aynı gün yayınlanan sağlık temalı dizi Beautiful Mind sadece %4,1 reyting alabildi. Bu karşı konulamaz çift Park Shin Hye ve Kim Rae Won’un çekiciliğini kanıtlıyor.

Doctors tıbbi ve romantik bir dizi. Dizi Ha Myung Hee tarafından yazıldı, yönetmen koltuğunda ise Oh Choong Hwan var. Yönetmen Oh, Park Shin Hye’nin oyunculuk yeteneklerine övgüde bulunarak şunları söylemişti:

“O her gün beni duygulandırabilen birisi, Çok popüler ve profosyonel. Hatta dövüş sahnelerinde bile dublör kullanmayarak azmini göstermiş oldu.”

Park Shin Hye-vahşi karakter

“Dizi gerçekten insanın en içteki duygularına dokunabiliyor. Umarım herkes diziyi izlerken aynı duyguları tadabilir. Ve iyileştirici gücün farkına varabilir.”

Doctors oyuncu kadrosu açıkladığında izleyici için gerçekten şaşırtıcı oldu. Park Shin Hye daha zayıflamıştı ve yüzü keskinleşmişti. İlk bakışta onu tanıyamayabilirdiniz bile. Röportajında sadece yağlarını erittiğini, kilosunun hala aynı olduğunu açıkladı ve herkese ilgisinden dolayı minnettar olduğunu söyledi.

Bu kez biz Park Shin Hye ile Seul’de yüz yüze bir röportaj yapacağız. Onun minyon bir tipi var, batılı tarzda dantelli siyah bir elbise giyinmişti ve seksiliği ön plana çıkmıştı. Yabancı medyayı neşeli ve arkadaş canlısı tavrıyla karşıladı.

Koreli ünlülerle röportaj yapma kuralına göre, medyaya onaylı liste soruları için izin veriliyor. Muhabirler bu çizgiyi aşamıyorlar. Röportajda Park Shin Hye’nin havası iyiydi, medya onaylı sorular dışında sorular sormayı denediğinde, Park Shin Hye dedi ki,

“Sorun değil, lütfen herkes çekinmeden istediği her soruyu sorsun.”

Bunları duyduktan sonra röportajın  havası değişti. O medyayla konuşmakta ve paylaşmakta istekliydi. Biz de iyi etkiler bıraktı.

ClzPGz3UkAAkdcx

Kim Rae Won güvenilecek birisi

Park Shin Hye dedi ki,

“Geçmişte daima neşeli ve hayat dolu karakterler oynadım, bu kez Yoo Hye Jung yaralanmaktan korkan birisi ve sevdiği insanları terk ediyor. İfade edilemeyen bir güzelliği var ve vahşi karakteri onu çekici kılıyor. Bu rol insan doğası için bir meydan okuma, hayatında farklı insanlarla tanışan birinin hayatı da değişir. Senaryonun çok iyi olduğunu düşünüyorum. Bu türde bir diziyle kendime farklı bir rolde meydan okumak istedim. Bu yüzden bu diziyi kabul ettim.

Park Shin Hye önceki işlerinde genelde akran aktörlerle oynadığını, bu sefer kendinden kıdemli aktör Kim Rae Won ile rol almanın onu rahatlattığını ve oynarken ona güven duymasını sağladığını söyledi.

Park Shin Hye ve Yoo Hye Jung arasında benzerlikler var mı?

“Gençliğimden beri çalıştım. Bu yaralanmaya çok açık bir durumdu. Yoo Hye Jung ailesi vasıtasıyla kötü durumlarla yüzleşiyor, bu da onun yaralanmasına yol açıyor. Benim için ise, bazen arkadaşlarım ya da netizenlerin yorumları nedeniyle kendimi kötü hissediyorum. Nedenleri farklı olsa da yaraların arkalarında bıraktığı izler hep aynı oluyor.

Mutlu bir hayata öncülük etmek

Kore eğlence sektöründe, Park Shin Hye “Efsane bayan” olarak anılıyor. Onun için ise bu ad üzerinde baskı yaratan bir tür sınır.

O aktris olmanın başlı başına stresli bir iş olduğunu, hayatta iyi ve kötü şeylerin bireyin bakış açısına bağlı olduğunu söyledi.

“İş yüküm geçen sene aşırı derecede arttığında, mutsuz oldum. Bu senede benim için aynı ama bu kez ruh halimi buna göre belirledim ve her şeyin olumlu tarafını düşünmeye çalışıyorum. Kendimi kontrol etmeyi deniyorum ve anın tadını çıkarıyorum. Mutlu ve olumlu yönlerime bir kere eğilirsem, pozitif enerjimi herkese yaydığımı hissediyorum.”

VjpAXZ1hYrQ

Park Shin Hye’nin hayat gayesi, mutlu yaşamak

“Bazı hayranlarım bana şöyle söyledi,”Senin dizilerini izledikten sonra kötü ruh halim bir anda kayboluyor.Ölmek istemiştim ama şimdi güçlü bir şekilde yaşamak istiyorum.” ilk başta tuhaf hissettim ama mutlu oldum sonra. Bir aktris olarak bütün izleyicilere doğru mesajı ulaştırmak istiyorum. Ailemde insanlara yardım etmeyi seviyor, umarım bir gün Audrey Hepburn gibi olabilirim. Daima ihtiyacı olanlara yardım elimi uzatabilirim.”

Park Shin Hye açıkça konuştu ve ailesinin zor zamanlar geçirdiğini ama yinede onlardan daha çok yardıma ihtiyacı olanlara elini uzattıklarını söyledi. Belki bu ailevi etkenden dolayı insanlarla paylaşmak ve onlara yardım etmek Shin Hye için doğal bir şey. O hem de onun şirketine çok minnettar ve onu destekleyen, morali bozulduğunda ya da başarısız hissettiğinde ona yardım eden hayranlarına çok minnettar.

Kaynak: @shinhyesg.blogspot

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

