Doctors İkinci Bölüm Netizen Yorumları

ClnhypVWEAAuH1H

 Xports News – Naver: ‘Doctors’, Kim Rae Won ♥Park Shin Hye’nin skandalı, Lee Sung Kyung yangında.. Hız yarışı..
1. [+3,629, -160] Park Shin Hye ve Kim Rae Won’nin uyumu… Ve Ji Soo göz bebeği, onu seviyorum. Küçük köpekçiği de seviyorum ㅠㅠㅠㅠ
2. [+2,690, -122] Düşündüğünden daha az akıllı olup senden daha iyi çıkan insanı kıskanırsın ama Seo Woo çok ileri gitti.. Kötülükle kazanıyor..
3. [+2,518, -149] Yangın sahnesinde abartıya kaçıldıㅠㅠㅠ
4. [+1,885, -106] Hye Jung yangın çıktığında onu kurtarmalıydı neden orada öylece dikildi?!
5. [+1,394, -62] Hikaye yeterince iyi, yangın gerekli miydi? Bu çok dramatik, abartmayı kesin.
6. [+704, -22] Tahtadaki okul mesajının yayınlamak sizi daha iyi hissettirmedi mi..? (Kim Rae Won’nun Sun Flower filminden sahnesi)
7. [+683, -49] Kim Rae Won oyunculuğu harika. Onu gerçekten beğeniyorum.
8. [+601, -38] Kim Rae Won’u bu rolde seviyorumㅋㅋ O hep ağır roller oynadı ama bu rolle kendine geldiㅋ Kalbim mikroskop sahnesinde deli gibi attıㅋㅋ
9.  [+548, -40] “Neden senin oluyorum? Ben bana aitim” ㅋㅋㅋㅋ Çok banal ama bunu beğendim. Hikaye çok hızlı ilerliyor! Kim Rae Won’un oyunculuğunda rahatlatan bir şeyler var ㅠㅠ
10. [+416, -23] Köpekçik çok sevimli ~♡
11. [+452, -43] Kim Rae Won ve Park Shin Shin Hye’nin uyumunun şakası yok. İyi bir eşleşme oldular…

Kaynak: @kkuljaem.blogspot

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

