Doctors’ın İlk Bölümü Bomba Etkisi Yarattı

fh1

Sports Chosun – Naver: ‘Doctors’, ilk  bölümüyle ortalığı yıktı… duyarlı  Kim Rae Won ve asi  Park Shin Hye 

1. [+5,675, -224] Bu arada, Park Shin Hye çok zayıflamış.

2. [+3,686, -337] Tamamen eğlence.ㅋㅋㅋㅋㅋKim Rae Won’u gerçekten çok seviyorum ㅠㅠ

3. [+2,702, -305] Doctors çok eğlenceli ~~~

4. [+2,354, -296] Eğlenceli dizi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. [+2,273, -342] Park Shin Hye çok güzel, onu çok seviyorum.

6. [+763, -85] Dürüst olmak gerekirse başlangıç biraz utanç vericiydi ama sonradan çok eğlenceli olmaya başladı. Büyükannenin sahnesi beni hıçkırıklara boğdu. Sonunda Pzt-Salı izleyecek bir şey buldum. Çok keyifliydi ~ㅎㅎ

7. [+724, -81] Kim Rae Won’un sesini ve gözlerini seviyorum ㅋ

8. [+667, -77] Yarınki bölüm çok daha iyi olacak ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah Kim Rae Won… Seni çok seviyorum.

fjdskajfksj

Osen – Naver: Doktorlar arasındaki bir aşk hikayesi mi? ‘Doctors’ çok farklı

  1. [+1,069, -57] Üzgünüm ama Kim Min Hee ve Park Yoochun’un draması şuan daha ilginç.
  2. [+746, -93] Doktorun bir anda çetelerle çarpışması hiç gerçekçi değildi.
  3. [+466, -39] Fakat sonuç olarak, bu bir aşk hikayesi.

Nate

  1. [+473, -69] Kim Rae Won’un oyunculuğu benzersiz ve pürüzsüz.
  2. [+381, -47] Doktorun kavga etmesini görünce irkildim ama, aksiyon sahnesi çok ayrıntılıydıㅋㅋㅋ  İzlemekten keyif aldım! Sonraki bölümün fragmanına bakınca, hikaye oldukça hızlı ilerliyor.
  3. [+314, -75] Park Shin Hye’nin oyunculuğu çok iyi, o çok güzel.
  4. [+49, -20] Eğer reytinglerin başına geçecekse sadece Park Shin Hye olduğu içindir. Bu bölümde gerçekten şahaneydi.
  5. [+49, -12] Oyun oynuyorlar sandım, çok çocukça.
  6. [+48, -7] Dürüst olmak gerekirse hikaye çok klişe, önümüzdeki bölümlerde neler olacağını tahmin etmek hiçte zor değil.

Kaynak: @kkuljaem

Çeviri: Candy@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

