Park Shin Hye Elle Kore Dergisinde “Doctors” Dizisinden Bahsetti

b5ad22a6-ae96-4540-8750-84d649a9077d

Park Shin Hye Elle Kore’ye konuştu. Doctors dizisi aktrisi son zamanlarda görkemli bir yaz fotoğraf çekimi gerçekleştirdi. Park beyaz, mor ve siyah renkler içinde çarpıcı görünüyor.

bb44dd32-c224-4997-81d0-448d2b7654b7

“Şu ana kadar parlak ve cesur çok fazla rolde oynadım. Bu kez daha gerçekçi kıldığım bir rolü denemek istiyorum. Gerçek hayattan biriymiş gibi bir oyunculuk bu yüzden karakterim nasıl olacağı hakkında endişelendim. Hem doktor hem de insanı canlandırmam gerekecekti.”

d5a1ef0e-7a45-4e36-936e-43527f938a28

Yeni Hallyu dalgasında en önde bayrağı taşıyan kişi olarak, “Ben memnun olmayı ve her bir anımın değerini bilmeyi deniyorum.  Şu ana kadar yaptığım işlerden ötürü beni seven çok fazla insan var, sanırım şu an için sağlıklı bir şekilde tepkimi gösterebilirsem bu sevgiye layık olabileceğim.” dedi.

Kaynak: @dramafever, allkpop

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

