“Doctors” Dizisinin Resmi Tanıtım Posterleri ve 3. Fragmanı Yayınlandı

oiki

Park Shin Hye‘in son dizisi Pinocchio’nun flashbacklerini izlediğimde  “Doctors”  dizisinin resmi posterlerini ve fragmanlarının arasında pek bir fark olmadığını anladım. Bunun  kötü olduğunu yada Pinocchio’yu sevmediğimi söylemeye çalışmıyorum, o diziyi de seviyordum ve bu posterleri de sevdim fakat, aynı (SBS) kanalda, aynı tarzda, aynı ortamda ve de aynı pozda çekilmiş fotoğrafları sadece SBS’nin tembelliği olarak görüyorum.

2759658514_ecd55d45

oiko1 (1)

Kim Rae Won ve Park Shin Hye’nin çift olarak fotoğraflarında ikisi ev ortamındaki sette birbirlerine bakacak şekilde yerde uzanıyorlar ve ikinci başroller olan Yoon Kyun Sang ve Lee Sung Kyung en iyi doktor pozlarıyla baş rollere katılıyor.

2759658514_1b7efd79

Dahası dizinin 3. ve son fragmanında lisede isyankar tavırarıyla gangster gibi davranan Hye Jung’un Hong Ji Hong ile aralarında geçen tartışmaları ve sonrasında yetişkin oldukları zaman aynı hastanede çalışmaya başladıktan sonra aralarında yaşanacak romantizm gösteriliyor. Öğretmen-öğrenci ilişkisinin pek hoş görülmediği için umarım aralarındaki aşk Hye Jung yetişkin olana kadar bekler ve lisedeyken öğretmen sadece onun akıl hocası olur.

2759658514_10614c60

İşte 3. fragmanın türkçe alt yazılı hali sizlerle:

Kaynak: @koalasplayground

Çeviri: Candy@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

