“Doctors” Basın Toplantısından Derlemeler

13435538_10153612478793199_9009287249262732011_n

15 Haziran’da Seul Yonhap’da gerçekleşen toplantı, dizi sektöründe yeni bir mücadele kaynağı olacağının sinyallerini verdi.

19 yıllık oyunculuk kariyeri olan Kim Rae Won, ilk defa tıp dizisinde yer aldığı için baskı altında olduğunu ve banal repliklerinden dolayı da sıkıntıda olduğunu söyledi.

Kim Rae Won:

“İlk başta doktor rolü oynamak için kendime güvenim vardı ama artık öyle değil. Diziye geç katıldım. “Prison” çekimlerinden hemen sonra. Yeni bir dizi için kendimi sıfırlamayı deniyorum ama çekimlere başlar başlamaz, kendimi büyük bir mücadelenin içerisinde buldum. Tıp sahnelerinde aktörlere yardımcı olan pek çok uzman vardı.” dedi.

Şu ana dek dizinin yalnızca 3 bölümü çekilmiş. Dizinin yönetmeni Kim Rae Won ile aynı yaşta ve SBS’nin tüm yönetmenleri içerisinde en genci.

Yönetmen Oh:

“Doctors inanılmaz değişimler ve gelişmeler yaşayan baş rollerin özel bir uyarlaması” diyerek baş rol iki aktörün rollerini çok iyi oynadıklarını ifade etti. Yönetmenin iltifatı üzerine Kim Rae Won, Doctors’ın iyi bir dizi olacağını kabul etti.

Bugünlerde Kore romantik komedi dizilerinde sıkça banal sözlere rastlıyoruz. Bu Rae Won için yeni bir tecrübe çünkü daha önceki rolleri ciddi nitelikteydi.

Kim Rae Won:

“Utandım ya da gözüm korktu ilk senaryodaki replikleri gördüğümde. Rol yapmaya başladıktan sonra da bu repliklerin ne kadar havalı olabileceğini fark ettim.”

Kim Rae Won baş rolü paylaştığı Park Shin Hye hakkında çok fazla şey söylemek gerektiğini ancak onun “Görkemli aksiyon yeteneği” olduğunu söyledi.

image_zps2yaoj9h5

Park Shin Hye gece klubünde yapılan çekimlerde rakipsiz kick boks tekniklerinin öne atılması üzerine:

“Egzersizi kesinlikle daha kolaylaştıracak şeyler öğrendim. Aksiyon sahnelerinde kendime çok yüklendikten sonra belli şeyleri yapmaya gücümün kalmadığını gördüm. Ama şimdi bu tepkiyi kullanmamın işe yaradığını düşünüyorum. Yoo Hye Jung kafasına ne eserse onu yapmak isteyen bir karakter. Onun ani tekme çıkışlarını izlerseniz, ne kadar vahşi ve saldırgan bir kız olduğunu göreceksiniz.”

Park Shin Hye ayrıca uzun zamandan beri Kim Rae Won’un tutkulu bir hayranı olduğunu söyledi ve rol yaparken güvenebileceği birisi olduğunu ifade etti.

image_zpsnsi2n1tr

Doctors Yönetmeni: Biz hepimiz onu “bizim Shin Hye” diye çağırıyoruz. Bizim Shin Hye… Tıpkı cennetten gelen güzel şeyler gibi, biz ikinci kez çekim yaptığımızda, benim için böylesine başarılı bir oyuncuyla çalışma hissi ilk kez oldu. Çekimlerde çok çalışkan, gerçekten çok özel… Aslında böyle şeyleri sadece o etrafta olmadığı zaman söyleyebiliyorum. O gerçekten çok iyi bir aktris. Kişiliği de çok iyi, bizim acemi çekim ekibimize karşı bile çok ilgili. Herkesle ilgilendi, çok ama çok iyi bir insan… Oyunculuğu da gerçekten göz kamaştırıcı. Çok fazla aksiyon sahnesi vardı ama o hiç dublör kullanmadı. Bir kez yayını izlediğinizde tüm o sahneleri Park Shin Hye kendi mi yapmış diye çok şaşıracaksınız. Oyunculuğu için gerçekten söyleyecek başka söz bulamıyorum…

tumblr_o8tdakKGDu1txkm7uo9_540

Lee Sung Kyung: “Jin Seo Woo hiçbir şeyde kaybetmeyen birisi . Bu neşeli kız bencil ve kıskanç biri olmaya başlıyor, Hye Jung’un arkadaşlığını ve aşkı tarafından darbe alınca. Yaralı olduğunu kabul ederken çok zor zamanlar geçiren bir karakter.” dedi.

Yoon Kyun Sang: ” Yoon-do zengin bir ailenin oğlu, sıcak bir adam, mükemmeliyetçi. Asla nefret edemeyeceğiniz tipte biri. Ben en çok erkek aktörlerle çalıştım bu yüzden Doctors’ın benim için anlamı büyük.” dedi.

Doctors ekibine göre Yoon, “gizli silah olarak görülüyor. Sahnelerde ki sevimliliği ve şakaları yüzünden. 29 yaşındaki aktör iki güzel meslektaşıyla çalışmaktan çok memnun olduğunu söyledi.

docc1 (1)

Park Shin Hye Lee Sung Kyung’un oyunculuğu hakkında da konuştu ve, “Lee Sung Kyung çok iyi bir aktris. Modellikten oyunculuğa geçti ama o birlikte çalıştığımızda daha iyisini yapabilmem için beni motive eden bir arkadaş.”

tumblr_o8tqzjbcEQ1u89bdco1_400

Kim Rae Won:

“Park Shin Hye tarafından ısırılmanın gerçekten acı verici olduğunu ve bu yüzden morarrığının oluştuğunu söyledi. O zaman çekimlere başladığımızda, herşey iyi gidiyor diye sevinmiştim. Gerginliğim bile azalmıştı. Bir kaç kez çekim yaptıktan sonra, yarası bacağımda bir süre kaldı. Beni derinden etkileyen bir sahne var. Büyük ihtimalle ısırıldığım sahne olacak… Ha ha ha… Shin Hye’nin aksiyon eylemleri cidden üst seviyede. O tekmesi yok mu kkk. Bir keresinde bacağı kafamın üzerinden geçti ve henüz sahnelenmeyen bir sahne daha var. Shin Hye ertesi gün çok zindeydi ve yönetmen bana o etrafta yokken şöyle söyledi, ‘Dün bir sahne vardı onun tekme attığı ve senin yere düştüğün, Shin Hye bunu yaparken hiç dublör kullanmadı ve bana büyük şok oldu bu” dedi. O tekmesi gerçekten beklenmedikti. Tekniği normal tekmeden daha zordu. Gerçekten muhteşemdi ve gelecek sefere beraber bir aksiyon sahnesi çekebilmemizi umuyorum.”

tumblr_o8tqzjbcEQ1u89bdco3_400

Basın toplantısında yönetmen Oh Chung Hwan, “Doctors büyürken birbirlerine yardım eden insanlar hakkında bir dizi. Biz çekimleri yapmak için hastane yerleşkesi seçtik böylece çeşitli insanları ve karşılaştıkları durumları canlı olarak görebildik. Tıp dizisi olduğu ve bu yüzden izleyicilerin karşısına gururla çıkabilmek için hazırlıklarımızı sıkı bir şekilde yapıyoruz. Kim Rae Won’un önceki dizisindeki rolü çok güçlüyüdü bu yüzden biraz endişelendim ama neyse ki aktörler birbirlerine çok iyi uyum sağladı ve o karakteriyle iyi eşleşti. Shin Hye her gün benim moralimi yükselten kişi. O hem azim hem de popülerlikte harika. Dublör kullanmadan aksiyon sahnelerini bile çekti. Lee Sung Kyung’un her zaman gizli bir cazibesi olduğunu düşünürdüm ve beni haklı çıkarttı. Onun oyunculuk yetenekleri karşısında memnun kalacaksınız. Yoon Kyun Sang iyi kalpli birisi ve etrafındaki insanları rahatlatıyor. Bütün aktörler çok yetenekli, ben işimi doğru becerirsem işler yolunda gidecek gibi.”

kim-rae-won-park-shin-hye-lee-sung-kyung-yoon-kyung-sang

Aktörlere neden diziyi kabul ettikleri sorulduğunda, Kim Rae Won:

“Benim için doktor rolü oynamak ilkti. Senaryoda ki çoğu repliği okurken heyecanlandım ama ‘Attic cat’ ve ‘My Little Bride’dan sonra böyle parlak bir rolü oynamak daha heyecan verici olacaktı. Yönetmen Oh Chung Hwan zayıf noktalarımı biliyor. Benim için tıp terimlerini kolayca söyleyebilmek önemli ama bir doktorun duygularını betimlemek de istiyorum ve bu benim için diğer açıkları kapatıyor.”

tumblr_o8tqzjbcEQ1u89bdco5_400

Park Shin Hye:

“Taslak senaryo eğlenceliydi ama Yoo Hye Jung daha önce denemediğim bir karakter. Daha fazlası, son zamanlarda hep kendi yaşımdakilerle çalıştım bu yüzden Kim Rae Won üstüm gibi bir kıdemli aktörle çalışmak çok güzel. Hye Jung insanlara güvenmiyor, yalnızken çok çalışıyor ve nasıl sevilir bilmiyor. Yaralanmak istemediği için bütün duvarlarını örtüyor. Daha önce sevgisini ve diğer insanlara utancını özgürce ifade eden karakterler oynadım bu yüzden farklı bir rolle kendime meydan okumak tazeleyici. Bununla birlikte kalıplarımı kıracağımı söylemek çok zor. %100 değişim gösteremem.”

Aynı yayın kuşağında KBS’nin ‘Beautiful Mind’ dizisi gösterime girecek. Bu Park Shin Hye’ye sorulduğunda, “Bizim dizimizin eşsiz odağı insanların hastanede karşılaşırken gelişimini ele alacak. Bu yönüyle ‘Beautiful Mind’dan farklı.” Kim Rae Won’a sorulduğunda, “Jang Hyuk için üzgünüm ama ‘Beautiful Mind?’ merakla bekleyeceğim.”

Ck-lFnwWgAAIbVg

Kaynak: @jwc@yna.co.kr, soompi, pshdaily

Çeviri: veritaserum,Lepisteseel@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

One thought on ““Doctors” Basın Toplantısından Derlemeler

  1. Geri bildirim: DOKTORLAR [Doctors] Kore Dizisine Dair Her Şey | Park Shin Hye Turkey

Bir Cevap Yazın

