@Ssinz7 Instagram [16.06.2016]

ıg

In Turkısh: Benimle bir bayan👍🏻@heybiblee .. Bu şaşkın ve sevimli halinle ne yapacağım ben..☺️☺️

In Korean:  너란여자👍🏻 @heybiblee 어떡하면 좋니 어마무시하게 넘치는 너의 애교를.. ☺️☺️

In Turkısh: Wuuaaaw Daaeebbaak Çok şaşırdığım için sadece bu iki kelimeyi kullandım. Basın toplantısına pirinç çelengi gönderen sevgili hayranlarıma gönülden teşekkür ediyorum. Bana daima güç veriyorsunuz. Doktorlar. Her gün çok mutlu ve müteşekkir olan #YooHyeJung adında biri ile tanıştım. Bana duyduğunuz güven, verdiğiniz güç ve sevgi ile daha sıkı çalışıp sizlerin yüzünü kara çıkarmayacağım.Teşekkürler.

In Korean: 우우오아아 대애애박 너무 놀라서 이 두 단어밖에 안나오네요.. 제작발표회에 쌀화환 보내주신 팬 여러분 진심으로 감사드립니다. 항상 함께 해주시는 여러분이 있어 너무나도 큰 힘이 됩니다. 닥터스. 유혜정이라는 인물을 만난 저는 행복하고 너무나도 감사한 하루하루를 보내고 있습니다. 저에게 항상 힘이 되어주고 사랑해주는 여러분을 위해 좋은작품으로 보답하겠습니다. 감사합니다.

Video: https://www.instagram.com/p/BGr-IUIPdaZ/

Çeviri: @PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

