Park Shin Hye Basın Toplantısında Hayranlarının Sorularını Yanıtladı, Türkiye’den Bile

restmb_jhidxmake

Aktris Park Shin Hye cüretkar, kasvetli, çetin ceviz olan genç Hye Jung’u anlayabildiğini söyledi. Ona eski günlerini hatırlattığını, çok genç yaşta bir aktris olarak başından geçenleri düşününce. Park, Hye Jung hakkında onun, cahil genç bir bayan olup aşkın gücünü öğrenmesiyle uzman bir beyin cerrahına dönüştüğünü söyledi.

İşte basın toplantısında röportaj sorularının yöneltildiği senaryo sureti:

Hye-jung rolü:

“Hye-jung savaşçı ve karşı koyan bir karakter. Umutsuz kzı zor şartlarda büyümüş ama sonra yaşadığı olaylar; Ji Hong’a aşık olduğunu fark etmesi ve babası tarafından terk edildikten sonra anneannesinin sahiplenmesi, ile kişiliğini değiştiriyor. Gerçek aşkın anlamını öğreniyor.

Sonra ki dizisi olarak “Doctors”ı seçmesinde onu motive eden şey:

[Seray Özçelik (Türkiye) Teminitikristi Oyindamola (Nijerya) Kaylee Tran (Amerika) tarafından sorulmuş.]

“Ben ilk okuduğumda kendimi senaryoya kaptırmış buldum. Hye Jung önce ki oynadığım rollere zıt bir roldü. Kendiyle barışık rollerden farklıydı. Hye Jung’un huysuz olduğunu görebilirsiniz. O herkese karşı çok kaba. İnsanlara tekme tokat saldırıyor ama karakteri çekici buldum. Dizinin hissiz küçük bir kızın kişiliğinde ki değişimi ele almaını sevdim.”

Partneri Kim Rae-won: [Loraine Ann Bustillo (Filipinler) tarafından sorulmuş.]

“Ben Kim’İn gençliğimden beri büyük hayranıyım. O çok nazik ve sette herkesle ilgileniyor. Diziden önce kendi yaşımda ki aktörlerle çalıştım. İlk kez benden yaşça büyük bir partnerimle rol alacağım. O güvenebileceğim biri ve sette neşeli bir atmosfer yaratan sevdiğim bir üstüm.”

Hye-jung ve geçmiş rollerin arasında ki fark: [Hilal Bat (Türkiye) tarafından sorulmuş.]

“Genç Hye Jung tek başına ve başkalarına hiç güvenmiyor. Güveni hiç öğrenmemiş ya da başkasından yardım almayı ya da vermeyi. Bu nokta Hye Jung’u diğer rollerimden ayıran en çarpıcı özellilği. Hye Jung taş kalpli kalıyor, başkalarını yaralamamak için. İlişkilerini sürdürmeyi reddediyor. Ondan sonra Ji Hong ile tanışıyor ve ondan başkalarına güvenmeyi öğreniyor ve aşkın anlamını kalbi yumuşuyor. Bazı sahneler romantik, bazıları da sizi güldürecek nitelikte.”

Tıp dizisi rolüne hazırlanırken: [Loraine Ann Bustillo (Filipinler) ve Ina V (Amerika) tarafından sorulmuş.]

“İlk kez bir tıp dizisinde rol aldığım için yerel hastaneleri ziyaret ederken ameliyat işlemlerini öğrendim. Yaralara dikiş atmayı öğrendikten sonra pratik eğitimlere gittim. Tıp terimleri çoğunlukla bana yabancıydı, senaryoda devam etmek için tekrar tekrar pratik yapmam gerekti. Doktorların ameliyat kliplerini izleyemek de yardımcı oldu. Aslında uzman doktorlar daima öğüt vermek için yanı başımızdaydı. Onlardan çok yardım aldık. Doctors beyin cerrahları hakkında bir dizi, yani daha az ameliyat sahneleri olabilir sanırım bu diğer tıp dizilerinden oldukça farklı bir özelllik.”

1466036190-25

Rolüne girmek için ne kadar çaba sarfettin?: [Yerel basın tarafından soruldu.]

“Rol yaparken kendimi Park Shin Hye olarak görmüyorum. Ne olursa olsun, Hye Jung ve ben nihayetinde ayrı insanlarız. Bu değiştirebileceğim bir şey değil. Hye Jung’a kendimi tamamen vermem imkansız. Bu yüzden tanıdığım insanlar bana Hye Jung olmamın daha kolay bir iş olacağını söylediler, Hye Jung’u nasılsa Park Shin Hye’ye benzetmiş olmalılar. Beni yanlış anlamayın, ben onun gibi asabi olduğumu söylemek istemedim. Ama Hye Jung’u anlayabiliyorum düşündükçe başka insanların onu nasıl yaraladığını, tıpkı benim geçmiş tecrübelerim gibi, ve onlara sinirleniyorum. Galiba bir aktris olarak mesleğim gereği genç yaşlarda ben de bu hisleri yaşamışım. O zamanlar güvenebileceğim birisine ihtiyacım vardı. Diğer şey Hye Jung rolü ve benim aramdaki anneannemdi. Anneannemi çok özlüyorum. Bu hisleri Hye Jung ile birleştirdim. Eski günlerimi hatırlarttı bana…

Dövüş sahnelerine hazırlık: [Loraine Ann Bustillo (Filipinler) Ina V (Amerika) Rümeysa Solmaz (Türkiye) tarafından sorulmuş.]

“Daha önce hiç dövüş sahnesi yapmamıştım. Ama bir acemi olarak sanırım bu beni daha çok motive etti. Promosyon klibi, izlediğinizde çekim gününden önce aksiyon okulunda sahneyi 3 kez uyguladığımı göreceksiniz. Aksiyon sahnesinden sonra ki gün hastaydım. İlk başta şöyleydim, “Kendime çok yüklenmemeliyim” ama ikinci kavgadan itibaren şaşırtıcıydı ki ilkinden zor değildi. TV de izledikten sonra sanırım kendime güvenim geldi.”

45359_42281_5036

Kaynak: @kpopherald

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

One thought on “Park Shin Hye Basın Toplantısında Hayranlarının Sorularını Yanıtladı, Türkiye’den Bile

  1. Geri bildirim: DOKTORLAR [Doctors] Kore Dizisine Dair Her Şey | Park Shin Hye Turkey

Bir Cevap Yazın

