“Doctors” Basın Toplantısına Dair Netizen Yorumları

ClAEqgWVAAAEtsw

Park Shin Hye ve Kim Rae Won bal kaşığı kkk:

  1. Kim Rae Won’a ne olmuş? İfadesi çok şükran dolu kkk..
  2. Bu oppa gerçekten çok mutlu kkk
  3. Kim Rae Won’un ifadesi müthiş kkk
  4. Oh Tae Sik gülmekten kırılmış..
  5. Kim Rae Won çok bahtiyar görünüyor..
  6. Bu ifade de ne? Çok neşeli..
  7. “Love Story in Harvard”dan sonra Kim Rae Won..
  8. Çok mutlu kkk..

991586318_9a73c99b_1466036224

Kim Rae Won ve Park Shin Hye işte Pazartesi-Salı yayın kuşağını kurtaran kişiler:

  1. Savcı Oh Tae Sik (Kim Rae Won’un Sunflower filmindeki rolü) şimdi bir doktor. Gerçekten vaat verici..
  2. Kim Rae Won güvenilir olduğu için kesinlikle izleyeceğim..
  3. Yayınlanmasını merakla bekliyorum, müthiş…
  4. Reytinglerin çok iyi olacağına dair içimde bir his var, merakla bekliyorum…
  5. Uzun fragmanı izledim ve beni çok heyecanlandırdı. Kim Rae Won ve Park Shin Hye’nin aşk performansı çok harika!
  6. Kim Rae Won’un sesi çok dokunaklı. Park Shin Hye çok güzel. Bunu merakla bekliyorum…
  7. Çok ilginç, ilk bölümü mutlaka izleyeceğim.
  8. Vay! Park Shin Hye çok güzel! Oyunculuğunda değişim var ve aksiyon performansı muhteşem!
  9. Pazartesi-Salı izleyecek hiçbir şeyim yoktu kesinlikle izleyeceğim!
  10. Büyülerine kapılmış gibiyim!
  11. Doctors fighting! Müthiş!
  12. Kim Rae Won çoğu tür dizide uzman, bu romantik bir dizi, gerçekten merakla bekliyorum. Sesi çok büyüleyici. Park Shin Hye neden bu kadar güzelsin? Duruşları çok uyumlu. Merakla bekliyorum…
  13. Galayı kaçırmadım! Uzun fragman çok iyiydi! “Signal” bittikten sonra izleyecek hiç Kore dizisi bulamıyordum. Kesinlikle izleyeceğim!

park-shin-hye-kim-rae-won

Kim Rae Won ve Park Shin Hye tıp dizisinde, popüler olacak mı?

  1. Kim Rae Won iyidir. Mutlaka izleyeceğim!
  2. Kesinlikle izleyeceğim! Park Shin Hye ve Kim Rae Won fighting!
  3. Uzun fragman beklentilerimi arttırdı doğrusu!
  4. Park Shin Hye “Stairway to heaven” ile SBS’de çalışmaya başladı, bu bir efsane galiba.
  5. Bu eşleşme müthiş! Heyecandan duramıyorum!
  6. Kim Rae Won’un pratikte hiç kötü dizisi yok.
  7. Yoon Kyun Sang SBS’nin resmi çalışanı.

tumblr_o8tqzjbcEQ1u89bdco4_400

Kaynak: @kday

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

