“Doctors” Dizisi Netizen Yorumları

Cki-eGyUkAA4sRL

  1. Gerçekten merakla bekliyorum! Bunu söylemekten yoruldum! Dizi bir an önce başlasın lütfen! 20 Haziran ne zaman gelecek?
  2. Park Shin Hye çoook güzellll!
  3. Vay! Bu dizi değil de film gibi görünüyor! “Doctors” lütfen hemen başla!
  4. Güzel başlık olmuş. Benim güzel bebeğim Park Shin Hye! Hemen izlemek istiyorum bu diziyi.
  5. Of be.. Bu beni ağlatacak en sonunda…. ………. Kim Rae Won ve Park Shin Hye siz nasıl insanlarsınız?????
  6. 20 Haziran’a ne kadar kaldı? Kalbim daha fazla dayanmayacak!!!
  7. Vay bu harbiden beni heyecanlandırıyor. Bu normal mi?
  8. Tıpkı bir film gibi görünüyor.
  9. Bu noktada diyecek söz bulamıyorum, bu en üst seviye!
  10. Lütfen bunun gibi yüklemeleri çok yapın!

Kaynak: @Pshdaily

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

2 thoughts on ““Doctors” Dizisi Netizen Yorumları

  1. aah çok özlemişim bir an önce başlasa da izlesek ayrıca Shin Hye için kötü yorum görmemenin bu kadar mutlu edeceğini tahmin etmemiştim umarım hep iyi yorumlar alır

    • Hiçbir zaman kötü yorum almadı ki zaten. Sadece 1 kişi bacaklarının kalın olduğunu söylemişti. Bu da o kötü yorum değil de eleştiriydi :))

Bir Cevap Yazın

