Yakında Başlayacak Dizilerdeki Başrol Erkek Bayan Oyuncularının Büyük Yaş Farkı

kk1

Yılın ikinci yarısında ki diziler, “Aynı burç işaretleri” 30’lu ve 20’li yaşlarda ki çiftlerin öz izlemesi

Gong Yoo (36) ve Kim Go Eun (24)
Lee Junki (34) ve IU (23)
Kim Rae Won (35) ve Park Shin Hye (26)

1. [+2,595, -136] Yaş farkının aksine, ben Kim Rae Won ve Park Shin Hye’nin uyumunu merakla bekliyorum.

2. [+2,242, -221] Sadece Park Shin Hye ve Kim Rae Won için heyecanlandım, geri kalanı pek ilgimi çekmiyor. Bu ülkede ki aktrislerin nasıl ilerlediğini bana sorgulatıyor bu geri kalan çiftler. Son Ye Jin gibi şaşırtıcı aktrisler varken onlar şarkıcıları kullanıyorlar. Öyle olunca da hepsini trans geçmek zorunda kalıyorum.

3. [+2,509, -331] Lee Junki’nin bayan baş rol oyuncularından yana hiç şansı yok!!

4. [+1,222, -85] Doctors dizisini sabırsızlıkla bekliyorum..

5. [+1,109, -119] Sadece Doctors dizisini izleyeceğim…

6. [+532, -42] Gong Yoo’nun televizyona geri dönüşü uzun sürdü bu yüzden izlemek istemiştim ama Kim Go Eun baş rolde…

7. [+475, -58] Amanın.. Kim Go Eun gerçekten baş rolde mi oynayacak?

8. [+386, -30] Kim Go Eun sonuç olarak onaylamış… Of be…

RO47580998_w1000_h0

Kaynak: @kkuljaem.blogspot

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

