Park Shin Hye ve Kim Rae Won Uyumu Şimdiden Göze Çarpıyor

CkZMQ7_W0AAhgfH

1.Bunu sürekli izlemekten cevap vermeye vaktim olmadı. Park Shin Hye Kim Rae Won fighting!

2.Şeker, çok şeker

3.Kimyaları yıkıyor, çok sıcak ve insanların kalbini titretiyor, bunu çok sevdim

4.Kimyaları Daebak (muhteşem). Haha kalbim çok hızlı atıyor

5.Wow bu ikili çok uyumlu, kalbim deli gibi çarpıyor

6.ee 20 haziran ne zaman gelecek T T

7. Kalbim gerçekten titriyor, bunu görmeyi çok istiyorum

8.Çok şeker~sabahtan beri~doctors’ı seviyorum

9.hey~nasıl bu kadar tatlı olabilirler

10.kalbim çırpınıyor~~

11.PãrkShin Hye çok güzel T T Ji Hong Hoca çok yakışıklı!

12.Şu kimyaya bakın..Daebak TT TT

13.Neden bu kadar tatlılar? Bu iki oyuncu birbiriyle çok uyumlu. Senarist nim ah lütfen güzel bir şekilde yaz.

14.mükemmel derecede tatlılar ah~ Kimyaları muhteşem!Ayın 20si ne zaman gelecek? Bunu hemen görmek istiyorum.

CkY25gKUUAAf0ec

Kaynak: @Psh-daily tumblr

Çeviri: Lepisteseel@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

