Park Shin Hye ve Kim Rae Won’un İlk Yan Yana Fotoğrafına Ait Yorumlar

tumblr_o7zahjEilz1vnfz2qo2_500

“Rae Won öğretmen, seni seviyorum. Park Shin Hye ve Kim Rae Won uyumu üst seviye.”

bts

  1. Aman Allahım! Çok uyumlular! Park Shin Hye uyumluluk tanrıçası!
  2. Ah çok uyumlu! Kim Rae Won çok yakışıklı! Park Shin Hye çok güzel!
  3. Park Shin Hye çok güzel, Kim Rae Won çok yakışıklı! Sadece dizinin yayınlanmasını beklemek kaldı. Sonunda baş rolleri bir arada görmek nasip de oldu. Gerçekten bu diziyi merakla bekliyorum…
  4. Doctors, Park Shin Hye ve Kim Rae Won’un aşk hikayesini görmeyi iple çekiyorum!
  5. Fragmanı hemen izlemek istiyorum.
  6. Bu dizi oyuncuların adını ilk gördüğümden beri beklenti verici. Oyuncular genç, popüler, yetenekli ve kıdemliler de.
  7. Park Shin Hye güldüğünde çok güzel oluyor.
  8. Sabahtan beri beni heyecanlandırmaya başladı, fragmanı görmek istiyorum.
  9. Vay! Çıksa da izlesek bir an önce!
  10. Rae Won! Gerçekten uymuşlar birbirlerine. Park Shin Hye çok güzelleşti.

Tekrar izlemek isteyenler için dizinin yayınlanan ve merak konusu olan ilk fragmanı:

Kaynak: @pshdaily

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Yanıt Bırakın

