Koreli Yıldız Park Shin Hye’den 3 Şık ve Basit Giyim Tarzı

parkshinhye_spring-styles

İlkbahar muhtemelen yaşlandıkça benim favori mevsimim oluyor, sadece kiraz çiçeğinden dolayı değil. Ama yazın sıcağı olmadan tazelik ve ferahlık katan bir mevsim. Bugün Park Shin Hye ile daha önce giymiş olma ihtimalinizin yüksek olduğu 3 kıyafet ve uyumu inceleyeceğiz.

BASİT ÇİÇEKLER VE SADELİK

parkshinhye_floraldress

Bu en kolay benim favorim oldu. Çünkü ben ilkbahar ve yaz ayların boyunca böyle kıyafetler giyenlerin büyük hayranı oluyorum. Bütün kış kotlar ve ceketlerle kış uykusuna yattıktan sonra favori giysilerimle dolaşmaya hazır hale geliyorum. Bu giysi Park Shin Hye’ye çok yakışmış adeta yüzünde aydınlanma yaratmış. Güzelliğiyle herkesi tazeleyen ve ferahlatan bir havaya bürünmüş. Topukluları da kıyafetiyle çok uyumlu.

HAVA ALANINDA ESEN MELTEM

parkshinhye_airportlook-e1459642636190

Park Shin Hye tıpkı hava alanından yeni inmiş bir görüntüde. Ama o kabul edin ya da etmeyin, çok şık görünüyor. Giydiği pazen gömlek, siyah dar pantolon, beyaz spor ayakkabıları ve gözlükleri ile. Artı olarak sırt çantası, ki bu beni geçen ay ki hava alanı tarzımdı, topukluyla önermiyorum, gömleğinin rengiyle çok uymuş.

parkshinhye_bomberjacket_kickbootflare

İSPANYOL PAÇA KOT VE SPOR CEKET

Herkes hala üzerinde dar kotlarıyla uyuyorken, neden ispanyol paça pantolon moda olmasın ki? Park Shin Hye üzerindeki her şeyi basit tutmuş. Klasik beyaz bluz ve beyaz puanlı topuklular, ama yeşil bombeli ceketi beni şaşırttı. Yeşilli ve pembeli ceketi iyi uymuşsa da üçgen şekilli çanta takma konusunda ben daha güvensiz olurdum.

Kaynak: @asianfashionistas

Çeviri: betülsoyluu@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

