Park Shin Hye Neden Tekrar 20 Yaşında Olmak İstiyor?

2FDC60A0-B138-4E6C-9266-41E769278C40_zpsuhanw52m

Park Shin Hye tekrar 20 yaşında olsaydı gece klüplerine gitmek isteyebileceğini açıkladı.

MBC’nin Section TV programının 24 Nisan’da ki yayınlanan bölümünde Park Shin Hye’nin reklam çekimlerden bazı arka sahneler gösterildi.

Muhabir Park Seul Gi dedi ki, “Reklam şirketleriyle yeniden anlaşma imzalamışsın gibi görünüyor.”

Bunun üzerine Park Shin Hye de dedi ki, “Reklam alanında yaşam anlaşmasını şimdi imzalasaydım mutlu olabilirdim.”

Aktrise hayatında ne zamanına dönüş yapmak istediği sorulduğunda, Park Shin Hye şöyle cevapladı, “20 yaşında olduğum zamanlara geri dönebilmeyi isterdim. Daha çok partiye katılırdım.”

Park Seul Gi bunun üzerine şöyle dedi, “Zıpır bir çocuk gibi mi?”

Park Shin Hye, “Aynen. Eğer tekrar 20 yaşında olsam, arkadaşlarımla klübe gider ve Itaewon gece hayatında eğlenirdim.”

8D9D8E59-3797-48CF-9784-A07D966CF397_zpskbuaamki

Muhabir kep ve çiçek fırlatma hakkında ki mezuniyet geleneklerini sorduğunda Shin Hye, “Ben kepimi fırlatamazdım. Ve Sooyoung ile Yuri de mezun olduğu için gelen çok fazla hayran vardı. Bu yüzden dışarıda fotoğraf çekinemeyeceğimizi düşündüğümüz için törende birlikte çekindik.

914E32B1-95B2-4B04-BA57-B2B02758F2DC_zpszwpf0xfb

Fiestar’dan Cao Lu önceden Park Shin Hye’yi “Radio Star”da etkileyici iş ahlakı, derslere hiç geç kalmaması ve daima sınavlarda iyi notlar almasından ötürü övmüştü. Park Shin Hye dedi ki, “Bunun nedeni Cao Lu’nun beni okulun başlangıcında görmesi. Okulda ikinci sınıf öğrencisi yani acemi olduğum zamanlarda öyle görünmesi kaçınılmazdı.”

Park Shin Hye ne zaman bir diziyi bitirse okulun onun için hemen boşluğunu dolduracak bir yer olduğunu söylüyor, “Okula geri dönmek isterdim, dizi çekmek için ara vermek zorunda kalırdım ardından bu böyle sürüp gitti.”

Baş rolü paylaştığı yıldızlarla nasıl müthiş uyumlar meydan getirdiklerini sorusuna ise, “Onlar zaten karizmatik insanlar. Çalıştığım insanların hepsinin harika kişilikleri vardı. Jang Geun Suk ile aynı yaşlarda olduğum için onunla beraber çalışmak gerçekten eğlenceliydi ve diziden önce bir reklam çekiminde Lee Min Ho ile tanıştım böylece birbirimize aşina olduk. Aynı durum Kim Woo Bin ve Lee Jong Suk için de geçerli. Diğer setlere giderken birbirimizle karşılaştık.

Kaynak: @soompi

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

