“Doctors” Dizisi Hakkında En Çok Konuşulan Weibo Yorumları

weıbo

+1539…..Bu karakter biraz havalı.
+1529…..Dizide nasıl görüneceğini hayal ediyorum ve onun nasıl bir serseri olacağını ise daha çok merak ediyorum.
+718……..Harika ve çalışkan aktris, gerçekten onu Heirs’da beğeniyorum.
+592……..Unnim sonunda dizi çekiyor, Yuan abi birlikte bu diziyi takip edebiliriz.
+531……..Tanrıçam yeni bir dizide oynayacak, onun Song Joong Ki oppayla beraber çalıştığını görmeyi umuyorum.
+483……..Benim en beğendiğim Koreli aktris.
+480……..Açıkçası unni, yüz körlüğünü  ve mundar bir kişi gibi olmayı bana hissettiremeyecek bir kaç Koreli aktristen biri, merakla bekliyorum nasıl bir değişime girecek…
+475…….Güzel Shinhye, takip edecek yeni bir dizim var, bu arada başrol deki aktör kim?
+356……Neden onların karakteri çok fantastik ve yaratıcı
+333……Estetik ameliyat yok, böylesine bir doğal güzellik

Kaynak: @Weibo

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

