Park Shin Hye ‘Entertainer’ Setinde

14

Aktris Park Shin Hye SBS’nin yeni draması ‘Entertainer’ın gelecek bölümünde kısa bir rol oynayacak.

Kamera arkası fotoğrafları bugün yayınlandı. Çarşamba günü yayınlanacak olan bölümde Shin Hye aktris Chae Jung An’ın canlandırdığı Yeo Min Joo karakterinin arkadaşı olarak kısa bir rol oynayacak.

12

Yetkililerden birinin dediğine göre daha önce “You’re Beautiful”da Shin Hye aynı yönetmenle çalıştığı için bu dramada küçük bir rol oynamaya karar vermiş. Yönetmenin teklifini kısa bir rol alarak kabul etmiş.

Shin Hye daha evvel de sete  kahve büfesi göndererek yönetmene ve dramaya olan desteğini göstermişti.

g

“Entertainer” her Çarşamba ve Perşembe akşam saat 10’da SBS’de yayınlanıyor.

Konu Hakkındaki Netizen Yorumları:

1. [+501 -45] Son günlerde aktör ve aktrislerin altın kaşık tartışmalarını okudum ve Park Shin Hye’nin çocukluğundan beri yavaş yavaş kendini geliştiren çok iyi yetişmiş bir çocuk aktris olduğunu düşünüyorum. Park Shin Hye için her şeyin iyi ve sürekli devam edeceğini hissediyorum.

2. [+278 -37] Aslında bu Park Shin Hye’nin seviyesi.

3. [+191 -31] Oynayan kişi Park Shin Hye ise izleyeceğim çünkü ona inanıyorum~^^

4. [+175 -31] Park Shin Hye’yi bekliyorum, Fighting!

5. [+110 -19] Aaa..merak ettim, izleyeceğim.

6. [+55 -12] Oyunculuğu iyi, görünüşü ve kişiliği de iyi ~ nasıl söylesem iyi olmayan hiçbir şey yok~~ Park Shin Hye gerçekten çok güzel~!

7. [+34 -6] kkkkkkkk anladım, kesinlikle izleyeceğim.

8. [+23 -3] Yüzü güzel, kalbi güzel, oyunculuğu da güzel olan aktris Park Shin Hye, seni sonsuza dek destekleyeceğim. Umarım gelecek güzel bir projende bizimle buluşabilirsin. Gerçekten harika bir çocuk aktrissin, senin için her şeyin en iyisini diliyorum.

13

Kaynak: Kpopherald – Wntrchrb

Çeviri: miinHyunice@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

