Park Shin Hye “Entertainer” Dizisinde Konuk Oyuncu Olunca Netizenler Ne Demiş?

CgYmxJhUUAAuIc5

“Sadakat… Vay be, Shin Hye ‘Entertainer’de konuk oyuncu”

Koreli Netizen yorumları:

  1. Oyunculuğu çok iyi, çok güzel, üstelik sadık da. Gerçekten kötü hiç özelliği yok! Çok güzel!!
  2. Vay be! Beklendiği gibi, hiç şaşırmadım…
  3. Müthiş, müthiş!!!
  4. Yaşasın, dört gözle bekliyorum.
  5. Oh be! Bir an önce izlemek istiyorum onu.
  6. Entertainer ve Doctors çok güzel olacak. Park Shin Hye harika.
  7. Kahve kamyonu göndermesi yeterince sadakatinin temsili olsa da, bir de konuk oyuncu olmuş. Dört gözle bekliyorum.
  8. Güzel Park Shin Hye. Seni iyi bir projede görelim. Seni bekliyorum dizi izlemek için…

Kaynak: @Wintercherub

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

