Park Shin Hye Mezun Oldu Peki Çinli Hayranları Neler Söyledi?

131396697 psh

1. [+120] O aynı The Heirs’teki gibi, asla sahte değil, aynı zamanda çok tatlı ve doğal bir güzelliği var, estetik ameliyatı yok, bir tanrıça gibi, seni seviyorum PSH!

2. [+74] Park Shin Hye’den gerçekten çok hoşlanıyorum! Kendisi çok tatlı olmasa da oyunculuğu cidden iyi.

3. [+40] Bütün Koreli bayan yıldızlar arasından sadece onu seviyorum. Kore’de estetik ameliyat olmayan pek ünlü bayan kalmadı, ameliyatı olmamasına rağmen o çok tatlı.

4. [+38] Ben bir bayanım ama hiçbir Kore dramasını veya şovunu takip etmiyorum, sadece boş vaktim oldukça bakınıyorum,izlenmesine karşı değilim ama ne olursa olsun Koreli oyuncuların Çinli oyunculardan bir çok yönde daha iyi olduğunu düşünüyorum. Geçmişi ne olursa olsun, bir oyuncu spot ışıklarının altında yaşamına devam etmek ve büyüleyici olmak ve izlenmek zorunda kalıyor! Koreli oyuncular gerçekten kibarlar, tanışırken eğiliyorlar ve saygılı konuşuyorlar. Ve ne kadar ünlü olurlarsa olsunlar, hala üniversitelere gidip okumaya devam ediyorlar, dillerini de geliştiriyorlar. Oyuncu olmanın her imkanından faydalanıyorlar, ve de ünlülerimiz gelişmeye bu şekilde devam etmeli.

5. [+38] Tanrıça sonunda mezun oldu ^^

6. [+30] Park Shin Hye bayağı iyi bir Koreli sanatçı

7. [+23] Park Shin Hye benim tanrıçam! ^^

8. [+16] Tatlı, ama böyle kendine has bir tatlılığı var, diğer basmakalıplar gibi aynı değil.

9. [+15] Hem kariyeri hem de okulu bir arada götürüyor.

10. [+7] Wang Yuan onu sevdiği için (TFBOYS üyesi) onu sevdiği için ben de seviyorum.

tumblr_o2vzkfAZsb1td6bwno5_540

Kaynak: @cnetzsays.blogspot

Çeviri: CnEmotional@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

