PSHTurkey’in Admini Kore’de…. [Shin Hye’nin Ailesinin Restoranını Ziyaret Etti]

8

Tamam heyecanim gecti gibi o yuzden yazmaya başlıyorum :) Okuduğum bölümün mesleki ve kültürel gezisi oldugundan dolayi 3 günlüğüne Seul’e gittik.

1 7

Ben de madem Seule gidiyorum neden annesinin restorantina gitmeyeyim diye dusundum ve Turk geleneksel suslemelerin olduğu bir tabak yaptirdim (annem yapti açıkçası:D)

3 4

Son gun yani bugun boş vaktimiz vardı ve ben ve bizi gezdiren arkadaslardan Hee Jung annesinin restorantina Jamsil semtine gittik. Öncelikle adresi bulmak kolaydi. Sari tabelasini gördüğümde aşırı heyecanlandim😀

18

Ben iceri gireriz bi garsondan rica ederiz annesini görmek istedigimizi soyleriz diye planlar yaparken kapiyi bi açtım annesi karşımda! Giyimi gayet normaldi ve oranin sahibi gibi degil de calisani gibiydi mutevaziydi yani. Oso oseyo(hosgeldiniz) dedi. Ben o sirada soktaydim. Hee Jung konusmaya basladi iste Turkiye fan club admini ziyaret etmek ve hediye vermek istedi falan diye. Birkaç defa tekrarladi emin olmak icin Tokki? gibisinden sasirdigi belliydi. Sonra bana dönüp tesekkur etti ben once annemin yaptigi tabagi uzattim kisaca bahsettim iste Turk sanati vs vs Gulumsedi tekrar tesekkur etti ‘asacagim kullanacagim’ tarzi biseyler soyledi sonra yanimda pismaniye getirmistim onu verdim (lokumu yanima almayi unutmuşum -_-)

13

Turk tatlisi oldugundan bahsettim aldi. Catalla mi yiyoruz nasil yiyoruz tarzi bi soru sordu yarim ingilizcemle aciklamaya çalıştım😀 Seval admin ve ben Hee Jung’un yardimiyla Ingilizce ve Korece kisa bi yazi hazırlamıştık. Onu verdim, hizlica bi goz atti.

bu

Size boyle anlatiyorum ama o kadar elim ayagima dolandi ki heyecandan ingilizceyi unuttum. Sonra fotoğraf cekinmek istedigimi söyledim tabi tabi dedi ve koluma girip tabakla poz verdi. (Turkey yazan kismi kapatmasaydi iyiydi ama cani sağ olsun :D)

5

Turkiyede psh’nin cok hayranı oldugundan bahsettim o sirada bu kadar heyecana dayanamamis olucam ki gozlerim doldu, gulumsedi ve bi yerden pecete bulup verdi. Hee Jung bana sarildi sakin ol falan dedi guldu cok utandim  🙈 Sonra biseyler aramaya basladi bu ara kasanin orda gecti bu sohbet hemen girisin yaninda.Sonra döndü Shin Hye’nin hazir imzasi yok ama bu kartonlardan verebilirim dedi (normalde o resimli kartonlari imzaliyormus)

12 14 16

Ben de tesekkur ettim bir kez daha fotograf çektim(gozum yasli olan selfie :D)

6

Sonra etrafi hemen cektim ve tekrar tesekkur ettim ‘ona onu sevdigimizi soyle’ dedim. Bu arada Park Shin Hye de siz de cok guzelsiniz demeyi unutmadim.Güldü tesekkur etti. Ucaga yetisemeyiz diye sacma bi düşünceye girdim halbuki zamanimiz da vardi. Neyse onu da cok tutmak istemedim musteriler var falan. İçeriye girip çekim yapmadım, PSHturkey hediyeleri de vardı bildiğiniz gibi. Daha önce giden yabancılar çekip atmıştı zaten paylaşmıştık sizlerle. Neyse Hee Junga gidelim dedim tekrar tesekkur ettim ve ciktik…

10

Bunlari toplasaniz en fazla 15 dk sürmüştür:D Heyecandan video cekmeyi unuttum ozur dilerim.Bir sey dikkatimi cekti kapinin hemen yaninda kasa vardi ve kasanin oldugu yerin duvarinda psh’nin imzali fan club fotografi vardi (Aşağıdaki okla işaret ettiğim, mavili olan FAN yaziyor) orda 10 tane fan club vardi ve en asagida biz de vardık doğal olarak.. (PSHTurkey büyük emeklerle ve o zor şartlarda yaptığımız etkinliklerle buralarda yer aldı arkadaşlar) Yani iceri girip kasaya donen biri rahatlikla gorebilir. Bu da farkinda olduklarını sizlere kanıtlayan bir dipnottu.

25

Umarim Türk S’angellari iyi temsil edebilmisimdir. Cektigim tum fotograflari koydum. Son olarak; nothing is impossible !!!

Not: Tum bu konusmalar Hee Jung’un ingilizce korece cevirisiyle gerceklesti yani korece bilmiyorum ^^

9 11

FOTOĞRAFLARI KULLANIRKEN CREDİT BELİRTMEK ZORUNLUDUR!!!

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK KESİNLİKLE YASAKTIR, YALNIZCA LİNK İLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ.

2 thoughts on “PSHTurkey’in Admini Kore’de…. [Shin Hye’nin Ailesinin Restoranını Ziyaret Etti]

  1. Tebrikleeeerrr!!! Sanki ben yaşamişim gibi mutlu oldum, okurken gülumsedim🙂 Adına çok çok mutlu oldum unnie.İnşallah bir gün PSH ile de foto çektirebilirsin ve onunla daböyle güzel anıların olur.Cidden adına çok sevindim^_^

Bir Cevap Yazın

