Park Shin Hye Üniversiteden Mezun Oluyor

park-shin-hye

Park Shin Hye’yi tebrik ediyoruz!!!

25 yaşındaki aktris 15 Şubat’ta Chung Ang üniversitesi mezuniyet töreninde tiyatro bölümü diplomasını alacak. Yoğun programından dolayı, bu diplomayı alması 8 yıl sürdü ve hatta çok meşgul olduğu için törene bile katılamayabilir.

“Sonunda mezun oluyor ama onun törene katılıp katılamayacağından emin değiliz, yurt dışı programı çok yoğun. ” dedi bir yetkili S.A.L.T firmasından.

Onun dizileri ve filmleri çok başarılı, Park kolayca okuldaki derslerini verebilirdi ancak o bu duyguları tecrübe etmek istedi.

“Ben okula gitmek ve sıradan olmak istedim.” dedi Park, 2015 Şubat ayında No Cut haberle röportajında. “Eğlenceli. Gösterilerde çalışabiliyorum, yeni insanlarla tanışabiliyorum ve metroya da binebiliyorum. Çocukluğumdan beri özgürlüğü hissetmek istemiştim.”

Çok yoğun olmuş olmasaydı, 8 yerine 4 yılda mezun olabilirdi. Onu devam etmesi için motive eden şey ne oldu?

Okula devam etmesi için onu ikna eden insanlardan biri, onun Dream Factory’ de ki müdürü Lee Sung Hwan’dı.

“Benim için okulda olmak doğaldı.” dedi Shin Hye, “O, benim yaşımda okulda olmanın doğru olduğunu bana söyledi ve bunda haklıydı. Hayatımın tamamının şov programlarında odaklı olmasını istemediğini kast etmişti. Benim ailemin istediği de buydu. Onlar bana baskı yapmadılar ama onların sayesinde lisede ve üniversitede pek çok arkadaşım var.”

Chung Ang üniversitesine giden tek ünlü Shin Hye değil. Onun ünlü sınıf arkadaşları, Kim Bum, Kim So Eun, Jung Il Woo ve Go Ara.

Şimdi onun bir diploması var ve Park başka bir dizide rol almaya hazır. En son “Pinocchio” dizisinde ve “The Royal Tailor” filminde rol alan aktris, yeni bir diziyi düşünme aşamasında. Bu dizinin adı “Doctors” ve Jang Geun Suk’un dizisi “Jackpot” dan sonra yayınlanması bekleniyor.

Kaynak: @kdramastars

Çeviri: veritaserum@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

