En Destansı ve Duygusal Hikayesi Olan 12 K-pop Müzik Videosu

4cd6b681-35ec-4d01-ba6b-ceecb9005a56

Neredeyse tüm K-pop videolarında parlak ışıklar, seksi insanlar ve fantastik dans özellikleri var ama bazıları bu basit tarzın çok ötesine geçiyor ve güzel bir hikayeyi anlatıyor. Bazıları tatlı, aşk dolu ya da yürek parçalayıcı iken diğerleri güçlü ve etkileyici!

BIGBANG ve 2NE1’dan Super Junior ve BEAST’e, bu gruplar mükemmel müzik videoları yapmalarıyla biliniyor!

Aşağıda belli bir sıralama olmadan yer alan, kesinlikle seveceğiniz destansı ve duygusal hikaye anlatan 12 K-pop müzik videosu bulunmakta! Mendillerinizi hazırlayın!

1. 2AM – I Did Wrong (Hata Yaptım)

Bu videonun bende özel bir yeri vardır çünkü izlediğim ilk videoydu! Eminim sizleri gözyaşlarına boğacak!

2. 2EN1 – Come Back Home (Eve Dön)

Bu video gerçekten yürekleri parçalamasa da güzel bir hikayesi var ve oldukça etkileyici! Fütürist ortama ve onların içinde bulundukları “Fiili Cennet” ile gerçeklik arasındaki zıtlığa bayıldım.

3. T-ara – Day By Day & Sexy Love (Günden Güne & Seksi Aşk)

Bu iki T-ara videosunun hikayesi iki şarkıya bölünmüş tek bir hikaye bu yüzden benim için bu iki videodan birini seçmek mümkün değil! Kıyamet sonrası olayları cidden çok iyi işlemişler. Arka arkaya izlediğinizde 30 dakikalık dostluk, intikam ve kurtarılmayı göreceksiniz. Olay örgüsüyle kesinlikle benim favorilerimden!

4. VIXX LR – Beautiful Liar (Güzel Yalancı)

Cidden bu şarkıyı seviyorum ve videosu mükemmel! Leo ve Ravi’ye kocaman sarılmak isteyeceğiniz bitmiş bir ilişkinin yürek burkan hikayesini anlatıyor.

5. BEAST –12:30

Bu sadece harika bir öyküsü olan bir müzik videosu! Videodaki tüm görseller her şeyi bir araya bağlamaya yardımcı oluyor.

6. A.P –1004 (Angel) [1004 (Melek)]

1004 duygusal hikaye anlatımı ve mükemmel dans hareketlerinin karışımı ile mükemmel. Tam istediğim bir K-pop videosu!

7. Super Junior –Evanesce (Yok Olma)

Bu kendinden daha güzel müzik videosu ile öylesine güzel bir şarkı ki. Super Junior bize canlı ve içten MV vererek yine kendilerine fark atıyorlar.

8. Song Ji Eun –Don’t Look At Me Like That (Bana Öyle Bakma)

Ben Song Ji Eun’un büyük bir fanıyım ve bu videoda ona cidden bayılıyorum! Kalbinizi kesinlikle titretecek muhteşem bir hikaye anlatıyor.

9. Taeyang –Wedding Dress (Gelinlik)

Bu benim kitabımda bir klasik! Taeyang’ı kim sevmez? Bu videodaki aşk üçgeni efsane. Seni hissediyorum Taeyang.

10. Lee Hong Ki –Insensible (Hissiz)

Bu video Lee Hong Ki’nin duygusal ilgi gösterdiği kişiyi canlandıran Park Shin Hye sayesinde reklamını yaptı. Şarkının kendisi üzücü video da ona uygun. Üzülme Lee Hong Ki!

11. BIGBANG –Haru Haru

2015 BIGBANG için fantastik bir yıldı ama “Haru Haru” her zaman benim için favori şarkı ve video olacak. Baksanıza ne kadar da genç hepsi! “Haru Haru” kesinlikle bana tüm duyguları hissettiriyor.

12. T-ARA –Roly Poly (Hacıyatmaz)

“Roly Poly” T-ara’dan bir başka harika öykülü video. Bu kızlar size tüm duyguları nasıl hissettireceklerini biliyorlar.

Kaynak: @dramafever

Çeviri: miinHyunice@PSHTurkey

BLOGDAN YAZI ÇIKARMAK YASAKTIR!!!

Bir Cevap Yazın

